וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל עשויה לאפשר ניווט דרך רחובות מוארים בשעות הלילה

10.12.2019 / 6:25

הכרחי ומתבקש: מפתחים גילו בקוד המקור של גוגל מפות, עדויות לפיצ'ר חדש שיאפשר ניווט רגלי דרך רחובות מוארים בשעות הלילה. גוגל לא הגיבה לפיצ'ר, אך בעדויות שנמצאו, נראה כי הוא בשלבי פיתוח מתקדמים למדי. עוד לא ברור כיצד גוגל תאמת כי הרחובות אכן מוארים

גוגל מפות חשף אתר נחיתת חייזרים?/secureteam10 - YouTube

בוידאו: האם גוגל מפות חשף אתר נחיתת חייזרים?

איך לא חשבו על זה קודם? דיווחים טוענים כי גוגל תאפשר להולכי רגל לנווט דרך רחובות מוארים בלילה. התכונה אמורה לאפשר למשתמשים לנווט במהלך שעות מאוחרות ברחובות ברחבי העולם באופן בטוח באמצעות אפליקציית גוגל מפות. הדיווח הגיע מאתר המפתחים "XDA developers", המתמחה בפיתוחים לאנדרואיד, שגולשיו גילו את התכונה החדשה בקוד המקור של אפליקציית המפות של גוגל. על פי ההסבר שמצאו, התכונה אמורה להציג על גבי מסך האפליקציה בזמן אמת אילו רחובות יותר מוארים, על ידי הדגשתם בצבע צהוב. גוגל טרם הגיבו על התכונה החדשה באופן ציבורי, ועל כן לא אישרו שהם עובדים עליה, אולם על פי הקוד, נראה שהתכונה בשלבי פיתוח מתקדמים.

חשוב לציין שעל אף שהתכונה טרם התעדכנה באפליקציה, לא מדובר ברעיון חדש. ציוץ שפורסם בחודש ספטמבר האחרון שמציע את התכונה הזו לגוגל הפך לויראלי בחודש האחרון. "הלוואי שבגוגל מפות היה מצב שנקרא 'אני הולכת הביתה לבדי', שיראה לך דרך עם שבילים מוארים ושטחים פתוחים. נראה שהניווט תמיד לוקח אותי דרך נתיבים צרים וחשוכים בכל הערים", כתבה המשתמשת בציוץ. הפרסום שלה מאז קיבל כמעט 245 אלף לייקים. משתמשי אתר XDA טוענים כי התכונה עשויה להופיע קודם כל בהודו ורק לאחר מכן במדינות נוספות, וזאת כתגובה לעליה המתמשכת של אלימות מינית כלפי נשים, שדווחה באופן נרחב על ידי התקשורת.

עוד בוואלה! TECH

זה רשמי: העדכון לאנדרואיד 10 יגיע למכשירי הגלקסי בישראל החל מחודש דצמבר

לכתבה המלאה
מעקב גוגל מפות. AP
גוגל מפות/AP

כמו כן, עדיין לא ברור כיצד גוגל תאסוף את המידע אודות אילו רחובות מוארים במהלך הלילה ואילו לא. עם זאת, קל להניח שגוגל תאסוף את המידע הזה על ידי גיוס משתמשים, שכן היא עושה זאת כבר זמן מה עם מידע על תחבורה ציבורית ברחבי העולם והמלצות לאטרקציות ומסעדות. מצד שני, גוגל לא פעם הסתבכה בשערוריות אמינות מידע, שבעיקר נוגעות בתיוג של מיקומים מסוימים עם כינויים גזעניים על ידי משתמשים. עוד נותר לגלות כיצד גוגל תוכל לאמת את המידע הזה. בחודש שעבר דיווחנו שגוגל עדכנה את אפליקציית הניווט הפופולרית עם ניווט במצב נסתר. הפונקציה הזו זמינה כבר למשתמשי אנדרואיד, ולפחות כרגע, עדיין לא ברור מתי תמצא את דרכה גם למכשירי האייפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully