וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלוויזיות וסמארטפונים: המוצרים בהם נטפליקס תפסיק לעבוד

8.12.2019 / 9:10

לא רק מוצרים ישנים, אלא גם מוצרים שלא עודכנו: נטפליקס מעדכנת את רשימת המוצרים שיפסיקו לקבל תמיכה וברשימה ניתן למצוא גם את מוצרי אפל, אנדרואיד וטלוויזיות חכמות. עם זאת, בנטפליקס מבהירים כי האפליקציה תמשיך לעבוד במרבית המוצרים שבהם היא כבר מותקנת

טריילר בית הנייר עונה 3/נטפליקס

בסרטון: בית הנייר עונה 3

שירות הסטרימינג נטפליקס מתעדכן, ובקרוב האפליקציה תפסיק לעבוד על מגוון רחב של מוצרים, בין היתר גם מוצרי אפל וטלוויזיות חכמות. נטפליקס מתעדכנת בקצב מסחרר, ומוסיפה פיצ'רים ותכונות חדשות לשירות. חלק מהפיצ'רים החדשים, נשענים על הטכנולוגיות בגרסאות החדשות של הטלוויזיות החכמות והסמארטפונים. כך לדוגמה, הממשק האינטראקטיבי במראה שחורה לא היה זמין בכל הסטרימרים בשל הגבלות תוכנה. עוד לראשונה, נטפליקס מציינת כי האפליקציה תפסיק לעבוד על גרסאות ישנות של מוצרי אפל, לרבות מכשירי אנדרואיד. כדי להיערך "ליום הדין" עם הטלוויזיה הישנה, תוכלו להצטייד בסטרימר שעלותו החל מ-200 שקלים.

מוצרי אפל יפסיקו לקבל עדכוני תוכנה מ-iOS 11 ומטה

הסטרימר המוכר של אפל ממשיך לקבל תמיכה באפליקציה, לרבות שאר מוצרי אפל כמו האייפון, אייפד והאייפוד טאצ', כל עוד תמשיכו לעדכן את גרסת התוכנה. בנטפליקס מוסרים כי על המוצרים האלו להיות בגרסה 12 ומעלה על מנת ליהנות מהגרסה העדכנית של נטפליקס. עוד מסרו כי משתמשים יוכלו להמשיך להשתמש בשירות אם יש ברשותם מוצר של אפל בגרסה iOS 5 ומעלה, והאפליקציה כבר מותקנת. אך בחברה האמריקאית הבהירו כי הם לא יהנו מעדכוני תוכנה, והפיצ'רים החדשים לא יהיו זמינים במכשירים אלו.

עוד בוואלה!

משתמשי ווטסאפ? עשרה טיפים שאתם חייבים להכיר

לכתבה המלאה

משתמשי אנדרואיד: נטפליקס תפסיק לעבוד מגרסה 2.2 ומטה

אם עדיין יש ברשותכם סמארטפון אנדרואיד מלפני מעל לעשור, והוא מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.2 ומטה, נראה כי בקרוב האפליקציה של נטפליקס תפסיק לפעול. בין גרסה 2.3 עד 5.0, תוכלו להמשיך לצפות בנטפליקס באמצעות האפליקציה הישנה יחסית, אך כדי על ליהנות מהגרסה העדכנית, ולהמשיך לקבל עדכוני תוכנה, תצטרכו את גרסת אנדרואיד 5.0 ומעלה לפחות.

טלוויזיות של סמסונג מ-2010 ו-2011 שנמכרו בארצות הברית

בעבר דיווחנו כי טלוויזיות ישנות של סמסונג מ-2010 ו-2011 יפסיקו ליהנות מתמיכה בנטפליקס. חשוב לציין כי דגמים אלו נמכרו בארצות הברית וקנדה, כך שסביר ואין ברשותכם טלוויזיה כזאת. כל טלוויזיה שהושקה אחרי 2011 ומגיעה עם אפליקציית נטפליקס, תמשיך להנות מהשירות, לרבות הטלוויזיות שהושקו בישראל. "עקב הגבלות טכניות, נטפליקס לא תהיה זמינה יותר על מכשירים מסוימים החל מתחילת חודש דצמבר, השנה". אמרו בנטפליקס והוסיפו "חלק ניכר מהטלוויזיות החכמות הישנות של החברה יסבלו מההגבלה הזו. אולם, בעתיד, משתמשים יוכלו להזרים תכנים מנטפליקס לטלוויזיות שלהם באמצעות מכשירים אחרים".

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully