וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסך מהפכני ומערך צילום בעל חמש עדשות: כל מה שאנחנו יודעים על הגלקסי S11

4.12.2019 / 9:00

ההשקה של מכשירי הדגל החדשים של סמסונג תערך בפברואר - מרץ, ובשונה מהשקות קודמות, הפעם החברה צפויה להשיק שלושה סמארטפונים בסדרת הדגל. הבכיר בסדרה, יגיע עם מצלמת 108 מגה פיקסל ומסך מהפכני

סמסונג 10/מערכת וואלה!

בוידאו: הגלקסי נוט 10 פלוס

במהלך חודש פברואר - מרץ, סמסונג תקיים את אירוע השקת ה-Galaxy S11, שם היא צפויה להציג שלושה מכשירי דגל חדשים תחת סדרת ה-S המפורסמת. רגע לפני ההשקה, נראה כי הגלקסי S11 נחשף בתמונות ראשונות. בין שלושת הדגמים, אחד מהם צפוי להיות ה-S11 פלוס שיגיע עם מערך צילום אחורי בעל חמש עדשות, כשהראשית מביניהן תהיה 108 מגה פיקסל, וכן מערך צילום קדמי יחיד, עם מצלמה שמוטמעת בתוך המסך, בדומה לדור הנוכחי. בכך, נראה שהחברה נוטשת באופן רשמי את מערך הצילום הקדמי הכפול שהיה במכשיר הדגל הקודם. בדומה לשנה שעברה, בזמן שאנחנו עדיין מרחק של חודשיים - שלושה מההשקה הרשמית, נראה שיש לנו ביד מספיק מידע כדי להעריך בדיוק כיצד ייראה המכשיר החדש של סמסונג ומה החומרה החדשה שהוא יכלול.

תחילה, על פי השמועות שפורסמו ברשת, הגלקסי S11 יגיע עם ערכת השבבים סנאפדרגון 865 מבית קוואלקום או עם ערכת השבבים אקסינוס 9980 החדשה מבית סמסונג. לצד המעבדים תוכלו למצוא 12 גיגה של זיכרון ראם, בדומה לנוט 10 פלוס והטענה מהירה של 45 וואט. למרות כל זאת, אולי התכונה המעניינת ביותר שנחשפה על ברשת היא המסך החדש. עד כה, המכשירים של סמסונג כללו את המסכים הכי טובים מבחינת צבעים וחדות, אולם כשהשיחה השתנתה לקצבי רענון גבוהים, היא דילגה על הנוט 10. לכן, מהדיווחים השונים, נראה שסמסונג עתידה לשלב במכשיר הדגל החדש מסך חדש עם פאנל SuperAMOLED וקצב רענון של 120 הרץ. המסך גם צפוי להגיע ללא קצוות בכלל, אפילו יותר מזה שבנוט 10.

עוד בוואלה! TECH

ביקרנו במפעלי ומשרדי LG בדרום קוריאה

לכתבה המלאה

עוד על פי התמונות שנחשפו, המכשיר החדש של סמסונג צפוי לכלול מערך צילום אחורי מתוחכם יותר מאי פעם של חמש עדשות. אולם, אם תשימו לב, המצלמות נראות מפוזרות לחלוטין על גבי משטח שחור בצורה לא סימטרית, מה שעלול לגרור נגדם תגובות לא קלות על ההחלטה. חשוב לציין שהדיווח כולל גם שמועה על צילום וידאו ב-8K, דבר שמעט מאוד סמארטפונים הצליחו לעשות עד כה, וכן עדשת 108 מגה פיקסל שעשויה לתת לו יתרון ענק מול מכשירים של חברות אחרות מבחינת חדות. המחירים של המכשירים החדשים צפויים לעמוד על 799 דולרים לדגם ה-S11e הנמוך ביותר, 899 דולרים לדגם ה-S11 האמצעי ו-999 דולרים לדגם ה-S11 פלוס, הצפוי להיות מכשיר הדגל החזק ביותר של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully