וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוטיפיי מסכמת את 2019 עם השירים והאמנים המושמעים ביותר בישראל

3.12.2019 / 11:00

סטטיק ובן אל נשארו בחוץ, עומר אדם זכה בתואר האומן המושמע ביותר בישראל ודניס לויד עם השיר המושמע ביותר, כשאחריו עדן חסון. ספוטיפיי סיכמה היום (ג') את 2019 וחשפה את השירים המושמעים ביותר בישראל, לצד האמנים והלהקות המושמעות ביותר

עריכת וידאו:ניר חן

בוידאו: מייקי לוי, עורך וואלה! TECH, על בואה של אפליקציית ספוטיפיי לישראל

שירות הסטרימינג ספוטיפיי יחגוג בקרוב שנתיים של פעילות בישראל ועל פי הערכות, מדובר בשירות המוזיקה הפופולרי ביותר בארץ, כשבעולם הוא גדול פי כמה ממתחריו. לקראת סוף העשור ושנת 2020, בספוטיפיי סיכמו את מצעד ההאזנות בישראל. עד כמה הנתונים של ספוטיפיי משקפים את הנתונים האמיתיים? מסתבר שלספוטיפיי היסטוריה מוצלחת מאוד בחיזוי נתונים, כשלקראת האירוויזיון של אשתקד, ספוטיפיי ניחשה את המנצחת, נטע ברזילי, עם השיר Toy, לצד גוגל שחזתה גם היא כי ברזילי תנצח. אז מי האומן המושמע ביותר בישראל?

בגזרת הזמרים הישראליים, במקום הראשון במצעד האמנים המושמעים ביותר בישראל, נמצא עומר אדם. מיד אחריו במקום השני נמצא עדן חסון, במקום השלישי אייל גולן, ברביעי עידן רייכל, בחמישי ישי רביבו, במקום השישי עדן בן זקן, במקום השביעי איתי לוי, השמיני רביד פלוטניק, התשיעי שלמה ארצי ובמקום העשירי והאחרון ברשימה, דניס לויד. עוד על פי נתוני ספוטיפיי, האמן הלועזי הכי מושמע בישראל היא אריאנה גרנדה, כשמיד אחריה היא האמנית הצעירה ששברה שיאים בשנתיים האחרונות, בילי אייליש, שהגיעה למקום השני. ברחבי העולם, אגב, לאייליש יש מעל 6 מיליארד האזנות. במקום השלישי אד שירן, כשאחריו הלהקה שזכתה להצלחה מחודשת בשנה האחרונה, Queen. אחריהם, במקום החמישי, פוסט מלון, שזוכה להצלחה עצומה בקרב המאזינים הבינלאומיים, עם מעל ל-6.5 מיליארד האזנות בשוק העולמי. אחריו, על פי הסדר: הביטלס במקום השישי, אמינם, שון מנדז, קאליד ודרייק.

עוד בוואלה! TECH

היזהרו! הונאה חדשה תוקפת את משתמשי נטפליקס

לכתבה המלאה
הנפקה ספוטיפיי וול סטריט. AP, AP
ספוטיפיי/AP, AP

מה הם השירים המושמעים ביותר בישראל? בגזרת המוזיקה הישראלית, במקום הראשון השיר Never Go Back של דניס לויד, כשאחריו השיר אין יותר מועדונים של עדן חסון. במקום השלישי השיר כפיות של עדן חסון ובמקום הרביעי השיר ממה את מפחדת של בניה ברבי ואייל גולן. במקום החמישי השיר קירות של איתי, במקום השישי השיר יאסו של עדן בן זקן, סטטיק ובן אל תבורי וספטן לגר. במקום השביעי השיר מסע של אליעד, במקום השמיני השיר יעשו לנו כבוד של עומר אדם, במקום התשיעי השיר לשוב הביתה של ישי ריבו ובמקום העשירי והמכובד השיר צבעים של גיל ויין ורון בוחניק.

את רשימת השירים הלועזיים המושמעים ביותר בישראל בשנה האחרונה פותחים הזוג קמילה קביו ושון מנדס עם השיר "Señorita", שהגיע למקום הראשון במצעד הבינלאומי עם מעל למיליארד האזנות. אחריהם אריאנה גרנדה עם "7Rings" במקום השני. במקום השלישי השיר "Soldi" של מחמוד, במקום הרביעי בילי אייליש עם השיר "bad guy", שממוקם במקום השני במצעד הגלובלי עם מעל ל-980 מיליון האזנות. למקום החמישי הגיע השיר "Don't Care" של אד שירן וג'סטין ביבר, כשאחריו "Happier" של מרשמלו, "Shallow" של בראדלי קופר וליידי גאגא, "Old Town Road - Remix" של בילי ריי סיירוס וליל נאס ,"Sunflower" של פוסט מלון וסוון לי, ובמקום העשירי השיר "Sucker" של האחים ג'ונאס. האלבום "When we fall a sleep, where do we go" של בילי אייליש, אגב, זכה למקום הראשון ברשימת האלבומים הכי מושמעים בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • ספוטיפיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully