וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזהרו! הונאה חדשה תוקפת את משתמשי נטפליקס

2.12.2019 / 9:00

קיבלתם מייל שחשבון הנטפליקס שלכם הוקפא? מדובר בהונאה מתוחכמת שמנסה לגנוב מכם את פרטי האשראי. בחברה הזהירו בעבר וציינו כי לעולם לא יבקשו מהמשתמשים לשלוח פרטים אישיים, לרבות כרטיסי אשראי וסיסמאות באמצעות תכתובות אימייל

נטפליקס

בוידאו: הטריילר לסרט הנטפליקס החדש "האירי"

קיבלתם הודעה כי חשבון הנטפליקס שלכם הוקפא? מדובר בהונאה מתוחכמת וללא ידע מקדים, גם משתמש בקיא יכול ליפול בפח. "זו תזכורת שיש לכם יתרה לשלם. כשניסינו לחייב בצורה אוטומטית, חשבון הבנק סירב את התשלום. אנא התחבר לחשבון דרך הלינק שלמטה, והזן את פרטי האשראי או שבצע את התשלום בצורה אחרת", כך נכתב בהודעת המייל שנשלחה ברחבי העולם. עוד נחתם בסוף ההודעה "החברים מנטפליקס". כאמור, מדובר בהונאה ובמקרים כאלו יש להתחבר אל החשבון בצורה ידנית, דרך כתובת האתר הרשמי ולבדוק שהתשלום עבר בצורה תקינה.

באתר Naked Security, בחנו את הקישור ומצאו כי הוא מוביל לאתר שנרשם ממש לפני מספר שבועות, וככל הנראה הוקם במיוחד עבור ההונאה, לצד הונאות נוספות כמו חשבונות של דיסני, Hulu וספוטיפיי. זו אינה הפעם הראשונה שמנויי נטפליקס סובלים ממתקפת פישינג, ואף ועדת המסחר הפדרלית בארצות הברית הזהירה בעבר על הונאות דומות. במקרים קיצוניים, משתמשים אף דיווחו כי לינקים מהסוג הובילו אותם להוריד תוכנה זדונית שנעלה אותם מחוץ למחשב. נטפליקס אמרה בתגובה כי לעולם לא תבקש ממשתמשים לשלוח פרטים אישיים, לרבות תעודת זהות, כרטיס אשראי וסיסמאות, באמצעות תכתובות אימייל.

עוד בוואלה! TECH

העדכון החדש של ווטסאפ ישנה את הדרך שבה אתם מבצעים שיחות באפליקציה

לכתבה המלאה
צפייה בנטפליקס. ShutterStock
נטפליקס/ShutterStock

איך להימנע מפגיעה בחשבון ובמחשב?

אם מחקתם את המייל מבלי שלחצתם עליו, גם חשבון המייל שלכם וגם המחשב תקינים ובטוחים, למעשה - עשיתם את המעשה הנכון. מבדיקה שערך אתר Naked Security, אתם מוגנים גם אם לחצתם על הקישור ולא הזנתם את הפרטים האישיים. במקרים דומים שבהם מתקבל מייל משירות כזה או אחר, מומלץ להתחבר לאתר הרשמי באופן ידני או להתקשר במידה ויש מוקד טלפוני זמין. אם הזנתם את הסיסמה או חמור מכך את פרטי האשראי, מומלץ שראשית תבטלו את האשראי, ושנית תשנו את הסיסמה באתר הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully