וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רשמי: העדכון לאנדרואיד 10 יגיע למכשירי הגלקסי בישראל החל מחודש דצמבר

9.12.2019 / 6:52

סמסונג חושפת באופן רשמי כי מכשירי הגלקסי S10 יקבלו את העדכון המיוחל לאנדרואיד 10 כבר במהלך דצמבר. אחריהם צפויים מכשירי הנוט 10 ומכשירי הדגל בדימוס, הגלקסי S9 והנוט 9 לקבל את העדכון בינואר. בין השיפורים ניתן למצוא את מצב ה'חושך' ושדרוגים לאפליקציית המצלמה

סמסונג 10/מערכת וואלה!

בוידאו: הגלקסי נוט 10 פלוס של סמסונג

אחרי שבועות של בדיקות וגרסאות בטא, סמסונג הודיעה באופן רשמי כי דגמי הגלקסי S10 בישראל יקבלו את העדכון המיוחל לאנדרואיד 10 כבר במהלך חודש דצמבר. לפני כחודש סמסונג חשפה לראשונה את הזמנים בהם כל מכשיר יקבל את העדכון לגרסה החדשה, אולם לא נאמר מפורשות מתי נוכל כבר לראות זאת בישראל. כעת ניתן לראות שסמסונג הקדימה את לוח הזמנים שלה והחלה לשחרר את העדכון החדש למכשירי הגלקסי לפי הסדר. במסמך שפרסמה סמסונג, פירטה החברה לגבי 28 מכשירים שונים. ברשימה ניתן למצוא את מכשירי הדגל ה-S10, ה-Note 10 וגם מכשירי הדגל מהשנים הקודמות כמו ה-S9. אולם נראה שדווקא ה-Note 10, שהוא מכשיר הדגל העדכני ביותר של החברה, יזכה לעדכון רק בתחילת השנה הבאה.

העדכונים של סמסונג ישוחררו במהלך שנת 2020, כשהם פרוסים החל מחודש ינואר ועד לספטמבר 2020. לצד העדכון לגרסת האנדרואיד העדכנית ביותר, הגרסה גם כוללת את הממשק החדש של OneUI. על פי סמסונג, בין השינויים הצפויים ניתן למצוא את "מצב ה'חושך' שיכהה את ממשק הסמארטפון, סמלילים שונים במערכת ההפעלה, הנפשות משופרות, מחוות ניווט חדשות, רף שימוש בסוללה הכולל מידע מפורט יותר וכן אנשי קשר שימחקו, ישמרו בסל המחזור למשך 15 יום ורק אז ימחקו לצמיתות". עוד בעדכון נוספה אפשרות לעריכת המצבים המוצגים בתחתית המסך באפליקציית המצלמה, וכן מעכשיו תתאפשר העתקה או העברה של מספר קבצים ותיקיות שונות באותו הזמן באפליקציית הקבצים שלי. כמובן שאלו הן רק כמה מהתכונות החדשות, וישנן עוד לא מעט שתזכו לראות כשהעדכון יגיע למכשיר שלכם.

עוד בוואלה! TECH

משתמשי ווטסאפ? עשרה טיפים שאתם חייבים להכיר

לכתבה המלאה
סמסונג גלקסי S10. עמית לגו, מערכת וואלה!
הגלקסי S10 של חברת סמסונג/מערכת וואלה!, עמית לגו

שחרור העדכון החדש לאורך כל השנה נראית כמו בחירה מעט תמוהה, במיוחד לאור כך שגוגל עשויה להכריז על גרסת אנדרואיד חדשה עוד בחודש יוני. כך למעשה, עדכון הגרסה יהפוך למיושן בתוך זמן יחסית קצר. מכשירי סדרת הגלקסי S10 הם כעת המכשירים הראשונים הזוכים לעדכון, במקביל להשקה העולמית, בדיוק כמו בשנה שעברה. לאחר מכן, העדכון ל-Note 10 ולמכשירי הדגל בדימוס, ה-S9 וה-S9 פלוס, וכן סדרת הנוט 9 ישוחרר במהלך חודש ינואר. העדכון ל-A80 ישוחרר במהלך חודש מרץ 2020, והעדכון למכשירי ה-A7, A9, A70 ו-A50, יחד עם הטאב S6, יגיע באפריל 2020. בהמשך יגיע העדכון גם למכשירי ה-A10, A20 ו-A30 בחודש מאי, למכשיר ה-J6 וה-A20s בחודש יוני, למכשירי ה-J6+, J8, טאב S5e וטאב S4 10.5 בחודש יולי, כשבאוגוסט וספטמבר יגיע העדכון לסדרת מכשירי הטאב A.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully