וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלכם ברשימה? ווטסאפ תפסיק לעבוד על הסמארטפונים הבאים

11.12.2019 / 6:52

מיליוני עד עשרות מיליוני סמארטפונים ומכשירים: השירות שבבעלות פייסבוק משרת מעל למיליארד וחצי משתמשים, ובקרוב צפוי להפסיק לעבוד במכשירי אייפון, אנדרואיד ואפילו מכשירי נוקיה ישנים. אם הסמארטפון שלכם ברשימה, תצטרכו להחליף אותו כדי להשתמש בווטסאפ

עריכת וידאו: ניר חן

בוידאו: מייקי לוי על הפרסומות הצפויות בווטסאפ

אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם, ווטסאפ, תפסיק לתמוך בחודשים הקרובים במיליוני מכשירים ניידים. השירות שבבעלות פייסבוק משרת כיום מעל למיליארד וחצי משתמשים ולא מעט מהם הולכים להפסיק לקבל תמיכה עבורו. בין המכשירים הכלולים ברשימה השחורה תוכלו למצוא מכשירי אייפון הפועלים בגרסת iOS 8 ומטה ובמקביל גם מכשירי אנדרואיד מכל היצרניות הפועלים בגרסת 2.3.7 ומטה. "זו הייתה החלטה קשה בשבילנו, אבל גם כזו שהייתה נכונה ומוצדקת על מנת לסייע לאנשים לשמור על קשר עם חברים ומשפחה דרך ווטסאפ", אמרו בווטסאפ כשהודיעו על המהלך. עוד שיתפה החברה בעמוד התמיכה שלהם כי הייתה חייבת לעשות זאת על מנת לשמור על ביטחון המשתמשים בפלטפורמה, שכן היו לא מעט עדכוני אבטחה במרוצת השנים.

זו אינה ההכרזה הראשונה של ווטסאפ על המהלך, וכבר לפני שנתיים קיבלנו את הסימנים הראשונים להסרת התמיכה של המכשירים בשירות עם מכשירי הסימביאן של היצרנית הפינית, נוקיה, הפועלים על מערכת ההפעלה S40. כמה חודשים לאחר מכן אלו היו מכשירי ה-S60 של החברה שהפסיקו לקבל את התמיכה השוטפת, ואילו עכשיו נראה שרשימת המכשירים גדלה באופן משמעותי. כאמור, ווטסאפ תפסיק לעבוד על מכשירים המריצים את גרסת iOS 8 ומטה, מכשירי אנדרואיד בעלי גרסת 2.3.3 ומטה וכן מכשירי ווינדוס פון בעלי גרסת 8.1 ומטה. בעלי המכשירים לא יוכלו לפתוח חשבון ווטסאפ חדש, ואם ינסו לאמת חשבון ווטסאפ קיים על גבי מכשיר ישן, הם יחסמו.

עוד בוואלה! TECH

גוגל עשויה לאפשר ניווט דרך רחובות מוארים בשעות הלילה

לכתבה המלאה
ווטסאפ. ShutterStock
ווטסאפ/ShutterStock

"לחוויה הטובה ביותר באפליקציית ווטסאפ, אנו ממליצים לכל המשתמשים שלנו באנדרואיד או iOS לעדכן אותה לגרסה האחרונה והעדכנית ביותר דרך חנות האפליקציות", כתבה החברה בפוסט שפרסמה בבלוג שלה. באופן תיאורטי, כל משתמש ווטסאפ יוכל לעדכן את מערכת ההפעלה של המכשיר שלו על מנת להינצל מחסימת השימוש שלו באפליקציה. עם זאת, רבים בעלי מכשיר ישן לא יוכלו לעשות זאת, מה שאומר שמיליונים יחסמו משימוש בשירות מבית פייסבוק. על פי ווטסאפ, הפסקת התמיכה במכשירים תחל ב-1 בפברואר 2020.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully