וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתיעה: מיקרוסופט חושפת את קונסולת האקסבוקס החדשה

13.12.2019 / 16:25

אחרי שנים של שמועות ודיווחים, מיקרוסופט הכריזה באופן רשמי על קונסולת האקסבוקס החדשה. ה-Xbox Series X תגיע במהלך תקופת החגים של שנת 2020, ותציע, בין היתר, עיצוב חדש המזכיר מחשב נייח וביצועים משופרים במשחקים

מיקרוסופט הכריזה באופן רשמי על קונסולת האקסבוקס החדשה: Xbox Series X. הקונסולה החלה את דרכה לפני מספר שנים כפרויקט סודי במחלקת הפיתוח של מיקרוסופט בשם "פרויקט סקארלט", אולם היום (שישי), במהלך טקס פרסי המשחקים המתקיים מדי שנה בלוס אנג'לס, החברה האמריקנית חשפה לראשונה את העיצוב החדש. על פי החברה, ה-Series X תחל להימכר במהלך תקופת החגים של השנה הבאה. כלומר, במהלך הרבעון האחרון של שנת 2020. הקונסולה החדשה תציע, בין היתר, עיצוב חדש לחלוטין, המזכיר מחשב נייד יותר מאשר את הדגמים הקודמים, וכמובן בקר אלחוטי חדש.

פיל ספנסר, מנכ"ל חטיבת אקסבוקס במיקרוסופט, המשיך להציג את קונסולת האקסבוקס החדשה בפוסט שפורסם בבלוג שבאתר החברה. "זוהי הקונסולה המהירה ביותר והעוצמתית ביותר שאי פעם יצרנו. היא תקבע מחדש את הרף לביצועים ומהירות", אמר ספנסר. "העיצוב החדש של ה-Series X איפשר לנו לספק ביצועים הטובים יותר פי ארבעה מאלו שב-Xbox One X, בדרך השקטה והיעילה ביותר. זה ללא ספק אחד מהדברים החשובים ביותר על מנת לספק את חווית הגיימינג הטובה ביותר", הוסיף. הנתונים הטכניים של הקונסולה החדשה נחשפו כבר בתחילת השנה, ומתחת למכסה המנוע תוכלו לצפות לחומרה הטובה ביותר שניתן להשיג כיום בעולם המחשוב והגיימינג. תחילה, המערכת מופעלת על ידי מעבד AMD Zen 2, המאפשר להריץ משחקים ברזולוציית 4K וב-60 פריימים לשנייה, כשמוספת גם תמיכה ברזולוציית 8K או 120 פריימים לשנייה. שני הנתונים הללו עד כה נראו רק במחשבים בעלי כוח עיבוד טוב יותר מכל קונסולה הזמינה בשוק.

Xbox Series X אקסבוקס. XBOX, אתר רשמי
ה-Xbox Series X/אתר רשמי, XBOX

עוד תוכלו למצוא בקונסולה החדשה כונן SSD, שעל פי מיקרוסופט יספק זמני עלייה למשחקים הטובים יותר מאי פעם. בנוסף לכך, ובשונה מהקונסולה הקודמת, תוכלו להעמיד את ה-Series X בצורה אנכית או אופקית ללא כל מתאם, וזאת הודות לעיצוב הריבועי החדש שלה. בחלקה העליון של הקונסולה תוכלו לראות מאוורר יחיד שאחראי על הקירור. חשוב לציין גם את תכונת הדגל שמיקרוסופט פעלה רבות לשמר, וזו האפשרות להריץ משחקים המותאמים לקונסולת ה-Xbox One, כך שלמעשה, לא תצטרכו לרכוש מחדש את ספריית המשחקים שלכם. כאמור, מיקרוסופט לא הודיעה באופן רשמי על תאריך השקה, אולם תוכלו לצפות לקונסולה החדשה, שתתחרה בפלייסטיישן 5 של סוני, במהלך תקופת החגים של שנת 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully