וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי גרוע שראינו: הפוטושופ הפתטי של נתניהו

"תמונה של מאה אנשים חתוכה לשלוש. עכשיו אני באמת מבין איך כשאנחנו רואים פקקים הוא רואה מחלפים". ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודה "לאלפי התומכים" בהפגנה שקיימו בירושלים וצירף תמונה. תוך זמן קצר התברר כי התמונה משוכפלת ל-3 חלקים ומופיעים בה אותם אנשים

-

"תודה לאלפים הערב בהפגנת התמיכה בי בירושלים. אוהב אתכם ומעריך מאוד!" צייץ אמש (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו וצירף אל הכיתוב תמונה מההפגנה. אלא שבתוך זמן קצר, התגלה כי מדובר בתמונה משוכפלת ל-3, ולמעשה מופיעים בה אותם אנשים. "אדוני, אם יורשה לי, העלת תמונה אחת, משוכפלת ל-3 ובה מופיעים אותם אנשים. לא הבנתי", צייץ יניר קוזין. אל ההפגנה שהתקיימה בכיכר אגרנט הסמוכה לבית המשפט העליון בירושלים, הגיעו עשרות עד מאות מפגינים, כך ניתן להעריך משידור ההפגנה שהועברה בשידור חי ביוטיוב. שם ניתן היה להבחין במספר מצומצם של אנשים, שרחוק מאלפי האנשים שטען ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

זו אינה הפעם הראשונה בה הפגנות התמיכה בבנימין נתניהו מעוררות סערה ולוקות באי דיוק במספר המפגינים. לפני מספר שבועות, דיווח דוברו של נתניהו על 15 אלף אנשים שהגיעו להפגנת התמיכה ברחבת המוזיאון בתל אביב. בבדיקה של גד פרץ ואורי ברקוביץ' בגלובס, נמצא כי המספר המדויק של המפגינים עמד על כ-7,000 אנשים, כלומר יותר מחצי ממה שדיווח טופז לוק, דוברו של נתניהו. השיטה בה נמדדו האנשים, הינה שיטה של הערכות בחברות הסלולר, ומדובר בשיטת בדיקה מתקדמת עם אחוז דיוק גבוה במיוחד. רק לפני חצי שנה לעג יהונתן אוריך, יועצו של ראש הממשלה, ליאיר לפיד ואיימן עודה על הפגנה שקיימו ברחבת המוזיאון וכתב: "בוודאי תהיתם למה יאיר לפיד ואיימון עודה מרימים הפגנה דווקא במוזיאון תל אביב? התשובה: נכנסים שם 4,000 איש במקסימום".

עדכון (11:20): התמונה מאז הוסרה מחשבון הטוויטר של נתניהו.

עוד בוואלה!

"מעניין את מי הרגיזה": הרשת מגיבה לתחקיר התחבורה הציבורית של עמליה דואק

לכתבה המלאה
הפוסט של בנימין נתניהו בתודה לאלפי התומכים שהגיעו. צילום מסך
הפוסט המקורי בעמוד הטוויטר של בנימין נתניהו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully