וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשבמאי הסרט מגיע להתראיין דרך המשחק: מלחמת הכוכבים מגיעה לפורטנייט

15.12.2019 / 8:25

אמש (שבת) התארח בפורטנייט ג'יי ג'יי אברהמס, במאי הסרט החדש בטרילוגיית מלחמת הכוכבים. מיליוני צעירים התאספו במשחק על מנת לצפות בחלליות הקרב שנחתו לביקור חד פעמי. האירוע התקיים כחלק ממסע פרסום אינטנסיבי של דיסני, וכל מי שנכח בו זכה במתנה ייחודית

אחרי הדיג'יי מרשמלו, פורטנייט מפתיעה שוב והפעם עם הופעת אורח של ג'יי ג'יי אברהמס, במאי הסרט החדש בטרילוגיה של מלחמת הכוכבים. דמותו של אברהמס עצרה באולם הקולנוע שבאי הוירטואלי בשרתי פורטנייט, ובמהלך "ביקורו", חשף קליפ חדש מ"מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקיווקר", שעתיד להגיע לאקרנים בסוף השבוע הקרוב. כמובן שמדובר באירוע שיווקי עבור הסרט, והשחקנים אף הבינו זאת די מהר, אולם שום דבר לא הכין אותם למה שקרה אחרי שאברהמס נעלם מהמקום. נשקי הדמויות מיד הוחלפו בחרבי אור, וכמובן כסוף לאירוע שכזה במשחק מחשב, השחקנים מיד פצחו במלחמת חרבות אור, ממש כמו בסרטי הסדרה.

פורטנייט מסרה כי במהלך יום שבת בערב (שעון ישראל), יתקיים אירוע מיוחד והם במהרה הצליחו להבין שמדובר בשיתוף פעולה עם מלחמת הכוכבים שקיבלה נוכחות במשחק, בדמות תלבושות ונשקים מעוצבים. במהלך הערב, הופיעה חללית המילניום פלקון בשמי המשחק, בעודה נלחמת עם חלליות קרב מסוג TIE וכמה משמידי כוכבים. עוד הנחה את ההקדמה של האירוע, ג'ף קיגלי, מי שהנחה את טקס פרסי המשחקים לפני מספר ימים. שאברהמס נחת עם החללית והאירוע החל, הופיעה לפתע תצוגה עצומה שהראתה את דמויות הגיבורים, ריי, פין ופו, בסצנות מתוך "עלייתו של סקיווקר". לאחר שהסרטון הסתיים ואברהמס המריא חזרה בחללית שלו, השחקנים יכלו להצביע על הצבע האהוב שלהם בחרבות אור.

יצרנית המשחק, Epic, הציגה טיזרים לאירוע בשבוע האחרון על ידי הצבת כרזות ברחבי המפה ואפילו בהצבת משאיות הובלה עם חומרים מסוכנים ליד אולם הקולנוע כדי להראות שהבמה הוירטואלית עדיין בבנייה. עוד מסע הפרסום בפורטנייט כלל בשבועות האחרונים גם ביגוד מיוחד לדמויות ודברים נוספים. האירוע התאחר בעשר דקות עקב כמות שחקנים גבוהה מהרגיל, אולם כל מי שנכח באולם הקולנוע בזמן האירוע קיבל חללית מלחמה מסוג TIE במתנה לשימוש כדאון. אברהמס לא היה המפורסם הראשון שהתארח בשרתי פורטנייט, שכן בפברואר התארח הדיג'יי מרשמלו עם הופעה ענקית בה נכחו מעל לעשרה מיליון שחקנים ומיליונים אחרים צפו בה בשירותי ההזרמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully