וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש גם נספרסו בחצי המחיר: המבצעים השווים ביותר באמזון

19.12.2019 / 9:00

מכונת נספרסו בחצי המחיר לעומת ישראל, מצלמות אבטחה ביתיות ועוד. באתר הקניות הגדול בעולם, אמזון, לא חוסכים במבצעים שווים מדי יום, ועם המשלוח החינמי בהזמנות מעל 49 דולרים, קשה מאוד לסרב להצעות המשתלמות. סיכמנו את המבצעים השווים ביותר

אמזון אמאזון. ShutterStock
אמזון/ShutterStock

ביממה האחרונה מטבעות החוץ התחלשו מעט, והם כבר זמן רב נמצאים בשפל שלא נראה מזה שנים רבות. הדולר עומד על 3.50, הליש"ט על 4.58 והאירו על 3.89. עבור הצרכנים הישראלים שלא מייצאים סחורה לחו"ל, מדובר בחגיגה ובצדק. תוסיפו לזה את המבצעים המשתלמים שזמינים באמזון וכעת גם את המשלוח החינמי לישראל בהזמנות הגדולות מ-49 דולרים, ובכלל מדובר בחיסכון משמעותי. אז לאלו שלא יזדמן להם לבקר בארצות הברית או אנגליה בזמן הקרוב, הודות לאמזון ושירותי המשלוחים כמו DealTas, תוכלו ליהנות מהשערים הנמוכים והמבצעים גם מישראל. על מנת ליהנות משער באמת נמוך ועם כמה שפחות עמלות, וודאו שאתם משתמשים בכרטיס אשראי בעל עמלת ההמרה הנמוכה ביותר שיש ברשותכם, או לחילופין הצטרפו למועדון שמקנה עמלת המרה נמוכה. עוד חשוב לשים לב כי אתם רוכשים באמזון במחירים המקומיים ולא מבצעים את ההמרה של המוצעת לשקלים.

עוד חשוב לשים לב שחברות לדוגמת Ushops ו-DealTas יכולות לספק לכם כתובת אמריקנית במידה ואין משלוח לישראל. את המוצרים תהיו חייבים לשלוח למחסני החברות, וכשהם יגיעו, תקבלו הודעה ותתבקשו לצרף חשבונית. החישוב של עלויות המשלוח והמע"מ יעשו לפני שהמוצר מגיע לישראל, כך שלא צפויות הפתעות, והתשלום יתבצע כבר מראש. זכרו שבהזמנות בסכום של 75 דולרים ומעלה, תצטרכו לשלם מע"מ, ועל מוצרים נבחרים, תצטרכו לשלם גם מסים. כמו כן, במידה ואינכם רוצים לשלם על מנוי פריים ואתם רשומים חדשים לשירות, זכרו לבטל אותו לאחר חודש, אחרת אמזון תתחיל לגבות מכם כסף.

כדי להצטרף לאמזון פריים בצעו את הפעולות הבאות: אם אתם כבר מנויים, לחצו בצד ימין על Account & Lists ואחר כך בחרו ב-Your Account. שם יפתח לכם חלון חדש ובצד ימין למעלה, בין כל האייקונים, תמצאו אייקון של קופסה כחולה עם הכיתוב "Prime". לחצו עליו ובמסך שיפתח, תוכלו להצטרף למנוי ה-Prime השבועי החודשי או השנתי. בכל רגע, תוכלו לבטל את המנוי החודשי או השבועי. במידה ואתם בזה הרגע פותחים חשבון, במהלך תהליך ההרשמה אמזון תציע לכם להצטרף לפריים. בעזרתו של בני בוחניק, מנהל קבוצת כזה אני רוצה! I Need it, הבאנו לכם את המבצעים המשתלמים ביותר.

עוד בוואלה! TECH

לחובבי אומנות: בדקנו את המסך של סמסונג שנראה כמו תמונה על הקיר

לכתבה המלאה

משחק הכדורגל פיפ"א 20 ב-115 שקלים בלבד

משחק הכדורגל הפופולרי, פיפא 20, יצא לפני מספר חודשים בגרסה חדשה. הגרסה מביאה אפשרות משחק של כדורגל רחוב, אפשרות למשחק כדורגל בצורה ריאליסטית וכלים חדשים המאפשרים להתאים את גנון המשחק לסגנון המשחק ברחובות. כעת המשחק זמין בהנחה משמעותית של 33 דולרים (115 שקלים) עם משלוח בחינם להזמנות מעל ל-45 דולרים. בארץ לדוגמה, המחיר הזול ביותר בו ניתן להשיג את המשחק עומד על 190 שקלים, כך שמדובר בהנחה משמעותית. ההנחה תקפה לקונסולות פליסטיישן ואקסבוקס.

לקנייה

FIFA 20. צילום מסך
FIFA 20/צילום מסך

הדגם היוקרתי של נספרסו במחיר של דגם רגיל בישראל

נספרסו מציעה בישראל את מכונת ה-Creatista Plus שנמכרת ב-2,990 שקלים, אך באמזון ניתן למצוא אותה בחצי מחיר. מדובר במכונה היוקרתית ביותר של נספרסו, שמגיעה בגימור מתכת, ומאפשרת שליטה על טמפרטורת החלב ומרקם ההקצפה, באמצעות מקציף קיטור. עוד למכונה צג דיגיטלי, המאפשר בחירת הכנת קפה מתוך 8 מתכונים כמו: אספרסו, לונגו, קפוצ'ינו, לאטה ועוד. המכונה תעלה 270 ליש"ט, ובמשלוח עד הבית, היא תעלה 1,443 שקלים.

לקנייה

Nespresso Creatista Plus. צילום מסך
Nespresso Creatista Plus/צילום מסך

מכונה לטיפוח זקן של פיליפס

פיליפס נחשבת למובילה בתחום מוצרי הטיפוח לגברים, עם היצע מכונות גילוח מרשים במיוחד. בשנה שעברה השיקה בישראל את סדרת מכונות ה-Oneblade. הסדרה מציעה מכונות לטיפוח הזקן החל מ-140 למכונה הפשוטה ביותר. כעת הדגם הבכיר מוצע במחיר של 64 דולרים, כלומר 223 שקלים עם משלוח עד הבית בחינם. לשם השוואה, המכונה נמכרת בישראל ב-308 שקלים במחיר הזול ביותר, כלומר הנחה של 85 שקלים ועוד עם משלוח עד אליכם.

לקנייה

Philips Norelco Oneblade. יח״צ, צילום מסך
Philips Norelco Oneblade/צילום מסך, יח״צ

מצלמת אבטחה של Arlo

חברת Netgear הידועה בעיקר בתור יצרנית ציוד תקשרות, אחראית על מותג המצלמות הביתיות Arlo. מדובר במצלמות אבטחה ביתיות נטענות, כך שלא נדרשת התקנת תשתית מתאימה לפני כן. עוד המצלמות מאפשרות אודיו דו - כיווני, אחסון בענן ועוד. המצלמות מצלמות באיכות של FullHD וכאמור, לא דורשות מתח קבוע, אלא הטענה אחת לכמה חודשים. המצלמה נמכרת כעת במחיר מבצע של 279 דולרים במקום 479 דולרים ל-2 מצלמות. אם תרצו לרכוש 4 מצלמות, תצטרכו להוסיף בסך הכל עוד 121 דולרים, כלומר 400 דולרים. המערכת לא נשלחת לישראל, אך תוכלו להזמין אותה דרך חברת שילוח צד שלישי כמו DealTas, משלוח יעלה עוד 20 דולרים נוספים, וכולל מע"מ, ומשלוח עד הבית, תשלמו 1,258 שקלים. על החבילה עם ה-4 מצלמות תשלמו 1,740 שקלים. לשם השוואה, דגם עם שלוש מצלמות בלבד, נמכר ב-2,100 שקלים בישראל.

לקנייה

Arlo Pro 2. צילום מסך
Arlo Pro 2/צילום מסך

מוצרי מטבח של KitchenAid בהנחה ומשלוח חינם

חברת KitchenAid ידועה בייצור כלי מטבח איכותיים, לרבות מיקסרים ומעבדי מזון ואביזרי מטבח. אמזון מציעה את קטגוריית KitcheAid שנמצאת בהנחה משמעותית, עם משלוחים חינם מעל ל-49 דולרים. ניתן למצוא מטרפות, מד חום, משקל למטבח, ועוד החל מ-8 דולרים. כאמור, אם סל הקניות מאמזון יעמוד על 49 דולרים ומעלה, תוכלו ליהנות ממשלוח חינם עד הבית, אחרת תצטרכו לשלם תשלום נוסף על דמי המשלוח.

KitchenAid. צילום מסך
KitchenAid/צילום מסך

אייהרב: הנחה של 10 עד 12 אחוזים

אתר אייהרב (Iherb) נחשב לאחד מאתרי הקניות האהובים על הישראלים, והוא מציע איפור, קוסמטיקה ומזון. מרבית מהמוצרים אורגניים, כשיש מבחר גדול של מוצרים טבעוניים, ללא גלוטן וכל קטגוריה אפשרית. בעקבות הפופולריות הגדולה בישראל, האתר מפעיל אתר בעברית שמנגיש יותר מ-30,000 מוצרים טבעיים בצורה נוחה. לרגל סוף 2019, האתר מציע הנחה של 10 עד 12 אחוזים (על מוצרים נבחרים), בהזנת הקופון yearend12 או extra10.

רמקול Blast של UE ב-300 שקלים

חברת לוג'יטק אחראית על מותג UE שמייצר רמקולים ניידים איכותיים במיוחד. הרמקול מהדור החדש לא נמכר בישראל, אך הוא נמכר בארצות הברית במחיר של 59 דולרים בלבד. דגם קודם של הרמקול נמכר במחיר של 500 שקלים. הדור החדש תומך בעוזרת הדיגיטלית אלקסה, מאפשר האזנה למוזיקה ב-360 ובדומה לדור הקודם, הוא עמיד למים ואבק בתקן IP67 עד לעומק של מטר ולמשך חצי שעה. עם משלוח דרך חברת משלוחים צד שלישית כמו DealTas, תוכלו לקבל את המוצר ב-300 שקלים עם משלוח עד הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully