וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחיר נגיש": האם דלף הסמארטפון המתקפל החדש של סמסונג?

20.12.2019 / 9:33

האם הסמארטפון המתקפל החדש של סמסונג דלף ברשת חברתית בסין? דיווחים כי הסמארטפון החדש יושק בסמוך להשקת מכשיר הדגל ה-Galaxy S11 ויגיע עם תג מחיר נמוך משמעותית מהדור הקודם. עוד הוא צפוי להגיע במתכונת "סמארטפון צדפה"

מייקי לוי

הענקית הקוריאנית עדיין לא סיימה עם הסמארטפונים המתקפלים: דיווחים ברשת כי אל ה-Fold הקיים עליו הכריזה השנה, צפוי להצטרף סמארטפון מתקפל נוסף. בחודש שעבר, מוטורולה הכריזה על על ה-RAZR צדפה המתקפל. על פי ההדלפה הנוכחית, נראה כי סמסונג תשיק סמארטפון דומה. ביממה האחרונה החלו לעלות תמונות ברשת חברתית סינית, ולטענתם מדובר בסמארטפון צדפה המתקפל של סמסונג.

לא ברור האם מדובר בזיוף או בתמונה אמיתית, אך לאחרונה אתר בלומברג דיווח כי מאז חודש מרץ, סמסונג עובדת על סמארטפונים מתקפלים נוספים, לרבות סמארטפון צדפה מתקפל. התמונה שדלפה מיישרת קו עם הקונספט שסמסונג שיתפה באוקטובר, מה שמוסיף לאמינות התמונה. עוד בלומברג דיווח כי הסמארטפון המתקפל השני, צפוי להיות מושק בסמוך להשקת ה-Galaxy S11 ויגיע עם מערך צילום משותף שכולל מצלמה ראשית של 108 מגה פיקסל וזום אופטי של פי חמישה.

עוד בוואלה!

בדיוק מה שאתם חושבים: אתר פורנהאב מסכם את שנת 2019

לכתבה המלאה

מוקדם יותר החודש, אנליסטים בקוריאה דיווחו כי המכשיר השני בסדרת ה-Fold צפוי להגיע במחיר נגיש יותר וצפוי לעלות כ-845 דולרים (2,936 שקלים), כמחצית מה-Fold הנוכחי. יש לקחת את המידע בערבון מוגבל, במיוחד בהתחשב בכך שה-RAZR המתקפל של מוטרולה, צפוי לעלות כ-1,499 דולרים. תג מחיר של 845 דולר צפוי להיות נמוך מדי בשביל סמארטפון דגל מתקפל.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully