וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוטיפיי עשויה לשחרר פיצ'ר חדש שיתמקד במוזיקה של החברים

19.12.2019 / 14:06

ספוטיפיי מובילה בעולם עם שירות הסטרימינג הפופולרי ואולי גם הנוח ביותר. עם השקת השירות, חשפה פיצ'ר שמאפשר לראות למה החברים מאזינים, אך נראה כי הוא מעט נדחק החוצה. כעת דווח כי החברה עשויה לשחרר פיצ'ר חדש שיעזור לכם בבחירת המוזיקה והכל הודות לחברים

עריכת וידאו:ניר חן

בקרוב בספוטיפיי? דיווח חדש של ג'יין מנצ'ון וונג, מי שאחראית על אינספור הדלפות של פיצ'רים חדשים באינסטגרם ובפייסבוק, מצאה כי ספוטיפיי בוחנת פיצ'ר חדש "Tastebuds". עד כה ספוטיפיי מאפשרת למשתמשים לראות לאיזו מוזיקה מאזינים החברים בפייסבוק, אך נראה כי היא הזניחה את הפיצ'ר ורבים כלל לא יודעים על קיומו ואלו שיודעים, כלל לא משתמשים בו. העדכון החדש, עשוי להביא למרכז את הטעם המוזיקלי של החברים בספוטיפיי, ולעזור לכם לגלות מוזיקה חדשה, מהאנשים עליהם "הם סומכים".

בשלב זה ברור אם מדובר בניסוי, או בהכנה לקראת השקת הפיצ'ר החדש, אך עמוד נחיתה שאותו חשפה וונג, הציג את הכיתוב "כעת אתם יכולים לגלות את המוזיקה דרך הטעם של החברים שלכם שעליהם אתם סומכים". לחיצה על הקישור, הובילה לסטטיסטיקות על המוזיקה של החברים, כמו לאיזה שיר הכי הרבה האזינו, ועוד. שיתוף חברתי של מוזיקה מעולם לא היה מטרה עיקרית של ספוטיפיי, לרבות פיד האזנה, שבו ניתן לראות למה החברים מאזינים. כרגע הפיצ'ר החדש זמין רק בגרסה השולחנית, ולא מן הנמנע כי הפיצ'ר הוא בכלל מיתוג מחדש לגרסת "Friends Weekly", רשימת שמע שהורכבה על ידי המוזיקה של החברים ונחשפה בתחילת השנה.

עוד בוואלה!

יש גם נספרסו בחצי המחיר: המבצעים השווים ביותר באמזון

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ספוטיפיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully