וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לצרכנים: הפוקופון החדש יגיע במהלך השנה הקרובה

24.12.2019 / 9:09

הסמארטפון "פוקופון" של שיאומי הצליח לשבור את השוק עם תג מחיר נמוך במיוחד ותמורה גבוהה. למעשה, זה היה מכשיר הדגל הזול ביותר שהושק אי פעם. כעת מנכ"ל החברה מתייחס לדור השני, ובציוץ קצר, חושף כי המכשיר בדור השני יגיע כבר בשנה הבאה

פוקופון F1 מבית שיאומי. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
פוקופון F1 מבית שיאומי/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

"אתם הולכים לשמוע עוד אודות פוקו ב-2020", כתב אלבין טסה, מנכ"ל פוקופון בעמוד הטוויטר שלו בציוץ שמאז נמחק. הסמארטפון האייקוני שהושק בשנה שעברה יצר לא מעט רעש בעולם הסמארטפונים ברחבי העולם. בזמנו היה מדובר באחד ממכשירי הדגל הכי טובים בסביבה, אבל את הבאז התקשורתי הוא הרוויח, כמובן, הודות לתג המחיר שלו ששבר את השוק, וללא ספק קבע סטנדרט חדש בכל הנוגע לתמחור מכשירי הדגל. בעבר דווח בעולם כי הרדמי K20 או השיאומי Mi 9T מבית היצרנית הסינית ישווקו בעולם כמכשירי הפוקופון הבאים, ועל אף שהמכשירים הללו באמת הציעו מפרט מעולה לצד תג מחיר נמוך במיוחד, המהלך לא יצא לפועל.

עם יחסית מעט פשרות והרבה תמורה למחיר, מעריצי החברה והמכשיר קיוו שכבר השנה תוכלו לראות דגם נוסף בסדרת הפוקופון. למרות זאת, בשיאומי נותרו שקטים, כשלמעשה לא התפרסמו אפילו שמועות על המכשיר החדש בשנה האחרונה. כעת, מנכ"ל החברה רמז באופן ברור למדי שזה ממש לא הסוף, ואנחנו עוד כנראה נשמע על מכשיר הפוקופון 2 בשנה הבאה. עדיין לא ברור באיזה תאריך בדיוק החברה תשיק את המכשיר החדש, אולם ניתן להניח שהוא יכלול את ערכת השבבים סנאפדרגון 765G במקום הסנאפדרגון 865, שעתיד להיות הבחירה של יצרניות רבות למכשירי הדגל בשנה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully