וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות בשוק הסטרימינג: יאנדקס משיקה אפליקציה בעברית

23.12.2019 / 13:25

יאנדקס מיוזיק הושקה בישראל לראשונה בשנה שעברה, וכעת החברה משיקה את השירות מחדש, עם כמה שינויים: מעתה השירות יגיע עם תמיכה מלאה בעברית, עורכים מוזיקליים ישראלים ומחיר שנחתך בחצי לעומת שנה שעברה

מייקי לוי

יאנדקס מיוזיק, שירות הסטרימינג נחת בישראל לפני יותר משנה, וכעת בשירות הסטרימינג מבצעים השקה מחודשת בישראל, שכוללת ממשק בעברית ועורכים מוזיקליים ישראלים. השירות הושק לראשונה בשנת 2010 ומספק ספריית מוזיקה עם כ-50 מיליון שירים, עבור 20 מיליון משתמשים פעילים. על פי החברה, השירות צבר שלושה מיליון מנויים משלמים נוספים רק בשלוש השנים האחרונות. לטענתה, מדובר בשירות המוביל בתחומו, שמבוסס בינה מלאכותית המעניקה למשתמשים פיצ'רים מגוונים לגילוי מוזיקה חדשה מתוך קטלוג של עשרות מיליוני שירים מישראל והעולם.

ישראל נבחרה כמדינה הראשונה להרחבת פעילות יאנדקס הבינלאומית מחוץ לרוסיה, בהמשך לשירותים אחרים של יאנדקס, כמו חברת המוניות יאנגו, שכבר פועלים בישראל. "אנחנו שמחים להשיק את Yandex Music בעברית, מה שיאפשר למשתמשים הישראלים להאזין למוזיקה האהובה עליהם במיטב הנוחות והביטחון. אנו בטוחים שלאחר התנסות ראשונה של המשתמשים באפליקציה, הם יגלו את יכולת הדיוק של מנוע ההמלצות והמגוון הרחב של המוזיקה, ויבחרו להישאר איתנו", אמרה אלכסנדרה איבנובה, מנהלת Yandex Music ישראל. ספריית המוזיקה כוללת בין היתר גם אמנים ישראלים כמו עומר אדם, סטטיק ובן אל, עדן בן זקן ועוד. בשונה מספוטיפיי ושירותים אחרים, ביאנדקס מאפשרים שמירה ללא הגבלה של מוזיקה על הסמארטפון.

עוד בוואלה! TECH

מולטי מיליונר: יוטיובר בן 8 שהרוויח השנה 90 מיליון שקלים

לכתבה המלאה
הממשק של יאנדקס מיוזיק בעברית. יאנדקס מיוזיק,
הממשק של יאנדקס מיוזיק בעברית/יאנדקס מיוזיק

שירות המוזיקה של יאנדקס יוצע למנויים חדשים בחינם בחודש הראשון, ולאחר מכן המחיר יעלה ל-9.90 שקלים לחודש, לכל אורך תקופת המנוי. משמע, המחיר לא עתיד לקפוץ, בשונה מהשקת השירות בשנה שעברה בה המחיר עמד על 19.90 שקלים. מדובר פה בבשורה לא קטנה, שכן המחירים של שאר שירותי המוזיקה הבינלאומיים שהגיעו לארץ עומדים על מחיר הכפול מזה של יאנדקס. "אנחנו רק בתחילת הדרך בשוק הישראלי, עומדים בפני אתגרים, נמצאים פה לטווח ארוך ובהמשך הדרך נציג שירותים ושיתופי פעולה חדשים עם שותפים גלובליים וישראלים", הוסיפה איבנובה. האפליקציה זמינה להורדה ב-iOS וב-Android באנגלית, ברוסית ובעברית.

  • עוד באותו נושא:
  • יאנדקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully