וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות בשיאה: נטפליקס איבדה מיליון משתמשים לטובת דיסני

22.12.2019 / 10:06

במשך שנים שנטפליקס נהנתה מבלעדיות כשירות סטרימינג יחיד אמיתי. השנה, אפל ודיסני השיקו את שירותי הסטרימינג שלהן, וכעת נראה כי מי שמאיימת בעיקר על נטפליקס, זו דיסני עם שירות שמציע תכנים חדשים ובמחיר זול משמעותית

נטפליקס

בסרטון: קדימון לסרט "האירי"

האם נטפליקס "מתחילה" לשלם את מחיר התחרות של דיסני? כמעט 7 אחוזים ממשתמשי נטפליקס הודו שהם שוקלים לבטל את המנויי בעקבות המעבר לשירות הוידאו של דיסני. הנתונים התקבלו מסקר חדש שערך "בנק אוף אמריקה" ללקוחותיו, והתוצאות, גם אם נשמעות זניחות, צריכות להדאיג את ענקית הסטרימינג. במהלך הסקר, 1,000 לקוחות שנרשמו לשירות של דיסני והיו כבר לקוחות של נטפליקס, נשאלו אם בכוונתם לבטל את אחד מהמנויים הללו, ולעבור לשימוש אקסקלוסיבי רק באחד מהם. כאמור, כמעט 7 אחוזים מהמשתמשים בשני השירותים הודו כי בכוונתם לבטל את המנוי בנטפליקס. בעולם אנליסטים מדווחים כי נטפליקס כבר איבדה מיליון משתמשים לטובת דיסני, וזאת אחרי שכבר איבדה 300 אלף משתמשים ברבעון הקודם.

לנטפליקס כיום מעל ל-158 מיליון מנויים, כשהשנה, לראשונה בתולדות החברה, נרשמה ירידה בכמות המנויים בארצות הברית של כ-300 אלף משתמשים. נטישה בקנה מידה גדול יותר, כזה שעלול להגיע גם ממדינות אחרות באירופה, עלולה לבשר רעות על עתיד השירות והתכנים המקוריים שבו. מה גם שנטפליקס מתחילה להיראות כמו אופציה לא משתלמת במיוחד לעומת מתחרותיה: דיסני פלוס גובה 6 דולרים בחודש עבור השירות, אמזון גובה סכום מעט גבוה יותר, אולם מציעה גם את שירות הפריים שלה באתר הקניות ואפל TV פלוס מציעה את השירות שלה בחינם לרוב לקוחות החברה, אך מציעה תוכן מקורי בלבד, שניתן להפעיל רק באמצעות מכשירי החברה.

עוד בוואלה! TECH

בדיוק מה שאתם חושבים: אתר פורנהאב מסכם את שנת 2019

לכתבה המלאה
צפייה בנטפליקס. ShutterStock
נטפליקס/ShutterStock

עם זאת, חשוב לציין שהאנליסטים מאמינים כי הפגיעה בנטפליקס לא עתידה להיות גדולה במיוחד, שכן עדיין מדובר בשירות הגדול ביותר מבין המתחרות והתוכן המקורי שלה ממשיך לאסוף נתוני רייטינג גבוהים. עוד בעשרת הימים הראשונים להשקת השירות של דיסני, בנטפליקס לא נרשמה ירידה או עלייה מיוחדת בכמות המנויים, אך מדובר עדיין בתקופה מורכבת שלא עשויה להיות פשוטה עבור ענקית הסטרימינג. למרות התחזיות העגומות, נטפליקס עדיין ממשיכה לספק קצב הרשמה גבוה ועלייה מפתיעה בערך המנייה. מבחן הזמן הוא היחיד שיקבע את עתיד השוק הסטרימינג, אולם דבר אחד בטוח - התחרות על השוק הבינלאומי כבר כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully