וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערך צילום מרובע ושם חדש: כל הפרטים על היורש בסדרת ה-Galaxy S של סמסונג

29.12.2019 / 14:41

בעוד פחות מחודשיים חברת סמסונג צפויה לחשוף את דור ההמשך בסדרת הדגל Galaxy S. התאריך כבר דלף לרשת, וכעת נראה שסמסונג מתכננת מהפך במערך הצילום האחורי, ואפילו בשם. נראה כי הסמארטפון החדש יגיע עם מערך צילום מרובע, ויזכה לשם Galaxy S20

סמסונג 10/מערכת וואלה!

תתכוננו: חברת סמסונג צפויה להשיק את מכשיר הדגל, ה-Galaxy S החדש בעוד פחות מחודשיים. על פי השמועות, הסמארטפון צפוי להיות מושק ב-11 בפברואר באירוע שיתקיים בסן פרנסיסקו, בדומה להשקה שהתקיימה השנה. אך כעת נחשף כי למרות התאריך "המקרי", נראה כי מכשיר בכלל יקרא "Galaxy S20", מה שיסמן התחלה חדשה בסדרת הדגל לכבוד העשור החדש. לא רק שתאריך ההשקה והשם דלפו, נראה כעת כי גם תמונות ראשונות של מערך הצילום דלפו גם כן.

על פי התמונות שדלפו, נראה כי ה-S11 או ה-S20, יגיע עם מצלמה קדמית שנמצאת באמצע חלקו העליון של המסך, בדומה ל-Note 10. נראה כי סמסונג מעדיפה את הפתרון הזה, שכן הפתרון של מצלמה נשלפת עם מנגנון מכני שאצל המתחרים, נמצא כלא אידיאלי, בשל המנגנון המורכב שתיקונו יקר ומסובך. עוד על פי ההדלפות, נראה כי סמסונג תשיק שלושה דגמים: E, הדגם הרגיל ודגם פלוס. מכשיר הדגל יגיע עם מסך בקצב רענון של 120 הרץ, קורא טביעות אצבע בתוך המסך, ומערך צילום שעבר שיפור ניכר.

עוד בוואלה!

הסמארטפון עם המצלמה המטורפת: בדקנו את ה-Mi Note 10 של שיאומי

לכתבה המלאה

על פי הדלפה עדכנית של המדליף OnLeaks שידוע בהדלפות אמינות, נראה כי סמארטפון הדגל הבא יגיע עם מערך צילום מרובע שכולל זום אופטי של פי חמישה, חיישן עם עדשה רחבה, חיישן ראשי של 108 מגה פיקסל מתוצרת סוני, וחיישן נוסף שככל הנראה יהיה חיישן TOF שמזהה מרחק בין האובייקטים. עוד דווח כי ה-S11 יגיע ללא שקע אוזניות, בדומה ל-Note 10.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully