וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא גורם לתגובה אלרגית": הרשת לועגת לסרט "קאטס"

30.12.2019 / 11:00

כגודל הציפייה, גודל האכזבה: אחרי שהעולם המתין לסרט "קאטס" שמבוסס על מחזמר מצליח, נראה כי הסרט התגלה ככישלון מוחץ. הביקורות קוטלות, וגם הצופים לא נשארו חייבים ולא חסכו בביקורת על הסרט החדש. אספנו את הציוצים הטובים ביותר

טוליפ מדיה

הסרט "קאטס" יצא לאקרנים במהלך השבוע האחרון ומאז הוא זוכה לזובור תקשורתי בלשון המעטה. אבנר שביט, עורך הקולנוע של וואלה! תרבות, כתב "חווית הצפייה בו משולה לביקור במועדון סאדו - מאזו, בו קוד הלבוש הוא תחפושות וואנזי ברוח מועדון החתול שמיל, וחתול ימסר את תשע נשמותיו לאחר שימות משעמום תשע פעמים במהלך הצפייה". אם זה לא מספיק, שביט הוסיף: "גם השחקנים בעלי השם לא עושים את עבודתם כהלכה. לא נראה שהם משחקים חתולים, אלא את עצמם, על הפרסונות המאוסות יותר או פחות שלהם".

"קאטס" הוא עיבוד למיוזיקל של אנדרו לויד ובר, שבעצמו שאב השראה מכתביו של טי אס אליוט, והפך לאחד השלאגרים הבימתיים הגדולים בכל הזמנים. על הגרסה הקולנועית חתום טום הופר, שפתח את העשור החולף עם "נאום המלך", להיט הענק זוכה האוסקר, והמשיך אותו עם גלגול קולנועי מצליח של מחזמר אחר, "עלובי החיים". ברשת פחות התחברו לסרט בלשון המעטה, ואנחנו אספנו את הציוצים הטובים ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully