וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האיפוק של רותם ישראל - מרגעי העשור": הרשת מגיבה לטעות של שירי אלג'ם

זה היה אמור להיות עוד שידור שגרתי מאצטדיון סמי עופר, אך מה שהחל כדימוי ספורטיבי מסורבל הפך במהירות לסרטון ויראלי במיוחד. צפו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שידורי האולפן של חדשות הספורט בערוץ 5 התקיימו אמש כמתוכנן, אולם שום דבר לא הכין את המנחים והשדרנים לתיאור ששירי אלג'ם עמדה לתת. המצלמה עברה לאצטדיון סמי עופר בשידור ישיר, וברגע של תמימות ותום לב, דיברה הכתבת שמכסה את הפועל תל אביב על ניר קלינגר, מאמנה של הקבוצה, ואמרה כי הוא "עם עין אחת פוזל לכיוון יום רביעי אבל עם עין שנייה פקוחה לרווחה לכיוון חלון ההעברות בינואר". ונכון, זה נשמע כמו דימוי תמים, וכך גם פניה נראו בזמן שאמרה זאת, אך הסתבר כי קלינגר נולד עם פגם בעינו.

תוך דקות ספורות, הסרטון של אלג'ם הופץ בכל הרשתות החברתיות, וכן הפך להודעת שרשרת בווטסאפ. הרשת, כצפוי, הוצפה בבדיחות אך גם בהודעות תמיכה בעד השדרנית, שבסך הכל השתמשה במילים הלא נכונות. "לא חבר של שירי אלג'ם, מכיר אותה מ"שלום שלום", אבל יודע שאין בה טיפת רוע. האמת - וואחד פדיחה, לא מקנא בה, אבל לגמרי-לגמרי בתום לב. אני בכלל לא חושב שהיא הייתה ערה לסיטואציה בזמן אמת. מקווה בשבילה ובשביל קלינגר שהכול יסתדר", כתב דוד רוזנטל, עורך מדור הספורט של וואלה! NEWS, בעמוד הטוויטר שלו.

הסרטון המקורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully