וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשת ב"טיקטוק" ביקשה עזרה: "נתקעה לי מפוחית בתוך הפה"

15.2.2020 / 1:02

מולי אובראיין קיבלה מעל 2 מיליון לייקים אחרי שהסריטה את עצמה כשכלי הנגינה תקוע בפיה מבלי יכולת להוציא אותו. הלייקים לא עזרו לה, התגובות היו מזלזלות ולמזלה אמא שלה נחלצה לעזרתה ובמרפאת השיניים מצאו לה פיתרון. צפו ברגעי האימה המוזיקליים

TIKTOK

בסרטון - צפו בתיעוד של המפוחית התקועה בפה

שמענו כבר על הרבה דברים מוזרים במדור הזה, אבל המקרה הבא באמת חריג. בחורה מצאה את עצמה מאוד פופולארית ברשת החברתית"טיקטוק", אחרי שהיא תיעדה את עצמה מתוך תקווה למצוא עזרה רפואית שתסייע לה להוציא את המפוחית מתוך הפה שלה. כן, מה שקראתם, מפוחית יד שמשמשת בדרך כלל לליווי מוזיקלי של מוזיקת בלוז, נתקעה לה בתוך הפה והיא לא הצליחה להוציא אותה.

מולי אובראיין, תלמידת תיכון מאונטריו שבקנדה, העלתה סדרה של סרטונים שבהם היא חשפה את מה שקרה לה. בקליפ שהיא העלתה היא כתבה ש"עשיתי דבר רע"/"אני מתחרטת על מה שעשיתי" ו-"אתם תוהים מה זה? ובכן, תקעתי מפוחית שלמה בתוך הפה וזה תקוע עכשיו".

מפוחית נתקעה בפה. TIKTOK, צילום מסך
איך זה קרה לה?/צילום מסך, TIKTOK

הסרטון הזה זכה לכמעט שתי מיליון לייקים ועשרות אלפי תגובות. אחד הגולשים כתב: "צחקתי מהסיפור הזה הרבה מאוד זמן". אחר כתב: "תתארי לעצמך שאת מנסה לדבר עם הרופאים ומה שיוצא ממך זה רק הצליל של המפוחית".

מולי סיפרה שזה קרה לה אחרי שהיא ניסתה לשעשע את בן דודה הקטן, אבל עכשיו זה כבר הפסיק להיוץ מצחיק. "בכל פעם שאני נושמת בכבדות, זה מוציא צליל", סיפרה. בלית ברירה, כשהעזרה לא הגיעה מגושי טיקטוק, מולי ניגשה לבקש עזרה מאמא שלה שלקחה אותה לבית החולים, שם הפנו אותה למרפאת שיניים בה הצליחו להשתמש במכשיר מיוחד שהחזיק את פיה פתוח כדי שהם יוכלו לשלוף את המפוחית החוצה.

רופא השיניים שהציל אותה הזהיר את מולי לא לדחוף יותר מפוחית לתוך הפה, אבל לנו נראה שהיא לא צריכה את האזהרה הזו.

מפוחית נתקעה בפה. TIKTOK, צילום מסך
אני מתחרטת על הדבר שעשיתי/צילום מסך, TIKTOK
מפוחית נתקעה בפה. TIKTOK, צילום מסך
ובכן... דחפתי מפוחית שלמה לתוך הפה שלי - ועכשיו היא תקועה שם/צילום מסך, TIKTOK

ככה זה נראה

  • עוד באותו נושא:
  • קנדה
  • Tik Tok

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully