וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה סמארטפונים והכרזה "דרמטית": כל מה שאנחנו יודעים על ההשקה של סמסונג

10.2.2020 / 6:31

חברת סמסונג תכריזה מחר (שלישי) על סדרת מכשירי הדגל, ה-Galaxy S20 כשביניהם גם הסמארטפון הגמיש, ה-Z Flip שצפוי להגיע עם תג מחיר נמוך משמעותית מהסמארטפון הגמיש הקודם, ה-Fold. עוד גוגל הודיעה על "הכרזה דרמטית" במהלך האירוע

הסמסונג גלקסי פולד בפתיחת קופסה/צילום ועריכה: עמית לגו

מחר (שלישי) חברת סמסונג תשיק את סדרת מכשירי הדגל החדשה, ה-Galaxy S20 ולצידה גם את ה-Galaxy Z Flip, הסמארטפון השני בסדרת הסמארטפונים הגמישים. במשך חודשים שהודלפו פרטים אודות הדגמים החדשים, לרבות תמונות, ואל ההכרזה של סמסונג, מצטרף כעת ציוץ של גוגל שהצליח לעורר סקרנות רבה ברשת. "דבר מרגש מחכה מעבר לפינה, נתראה באירוע של סמסונג", צייצו בחשבון הרשמי של אנדרואיד. יומיים לפני ההשקה, נראה שכל הפרטים כבר דלפו וכדי שלא תראו מופתעים בערב האירוע, אספנו את כל ההכרזות וההדלפות הצפויות.

מכשיר הדגל: ה-Galaxy S20

ה-S20 צפוי להגיע בכמה גרסאות, כשהגרסה הראשית כוללת מסך בגודל 6.2 אינץ', עם פאנל SuperAmoled וציפוי זכוכית גורילה 6 המעניק הגנה מפני נפילות ושריטות, לרבות תמיכה ב-HDR10. גולת הכותרת במסך החדש, הינה בתמיכה בקצב רענון מסך של 120 הרץ. כלומר התצוגה תהיה חלקה בצורה משמעותית, מה שיבוא לידי ביטוי בעיקר בצפייה . בלב הסמארטפון, תפעל ערכת השבבים סנאפדרגון 856 ועל פי הדיווחים, הוא צפוי להגיע עם 8 עד 16 גיגה זיכרון RAM. בדומה לשנים קודמות, גם בישראל נראה את ה-S20 עם מעבד מתוצרת סמסונג.

מערך הצילום יכלול מצלמה קדמית שנמצאת באמצע חלקו העליון של המסך, בדומה ל-Note 10. נראה כי סמסונג מעדיפה את הפתרון הזה, שכן מצלמה נשלפת עם מנגנון מכני כנראה נמצאה כפחות אידיאלית, וזאת בשל עלויות התיקון והסיבוכים בשילובו בדגמים השונים. כמו כן, נראה כי המכשיר הבא יגיע עם מערך צילום מרובע שכולל זום אופטי של פי חמישה, חיישן עם עדשה רחבה, חיישן ראשי של 108 מגה פיקסל מתוצרת סוני, וחיישן נוסף שככל הנראה יהיה חיישן TOF שמזהה מרחק בין האובייקטים. עוד דווח כי ה-S20 יגיע ללא שקע אוזניות, בדומה ל-Note 10.

על פי ההדלפות, סמסונג תכריז על שלושה סמארטפונים: ה-S20, ה-Galaxy S20 פלוס וה-S20 אולטרה. המחירים צפויים להיות זהים לשל הדור הקודם, כשה-Galaxy S20 צפוי להימכר בכ-3,300 שקלים ואילו ה-S20 פלוס במחיר של 3,600 שקלים. גרסת האולטרה לעומת זאת, צפויה לכלול קישורית דור חמישי ולכן ולא תושק בישראל.

ה-Z Flip (שם קוד Bloom), יגיע עם מסך OLED בגודל 6.7 אינץ'. כמו כן, על פי ההדלפות, נראה שהוא ינצל את טכנולוגיית המסך החדשה של היצרנית הקוריאנית עם "זכוכית דקיקה במיוחד", במקום שכבת הפלסטיק שסמסונג משתמשת בה כיום עם הגלקסי פולד. עוד יהיו לו שתי תצוגות - אחת פנימית שתתקפל, ואחת נוספת, חיצונית, שתהיה קטנה בהרבה ותציג את השעה ואת ההתראות המתקבלות. גם מערך הצילום משתנה, ודווקא נראה שלרעה. זה הפונה לפני חוץ כולל שני חיישנים - 12 מגה פיקסל לצילום רגיל וחיישן נוסף של 12 מגה פיקסל לצילום רחב. מערך הצילום הקדמי יכלול חיישן 10 מגה פיקסל. על פי הערכות, מחירו של הסמארטפון צפוי לעמוד על 1,400 דולרים, כלומר 4,842 שקלים. מחיר "נגיש" משמעותית מה-Galaxy Fold שנמכר בישראל תמורת 7,999 שקלים.

סמסונג גלקסי Z Flip. winfuture, צילום מסך
יגיע במחיר ״נגיש״ של 4,840 שקלים./צילום מסך, winfuture

כל התרחישים על ההכרזה "הדרמטית" של גוגל

נראה כי ההשקה של סמסונג תהיה נטולת הפתעות לחלוטין, למעט הציוץ המסתורי של גוגל שהצליח לטרוף את הקלפים. ברשת מעריכים כי ישנם שלושה תרחישים. התרחיש הראשון הוא הרחבת התמיכה בסמארטפונים מתקפלים כמו ה-Razr של מוטרולה וה-Z Flip, כלומר סמארטפונים שנפתחים מלמעלה למטה ולא מהצד. מדובר בסמארטפונים עם מסך ארוך וצר, כך שתמיכה מלאה מצד גוגל בהחלט נדרשת, לרבות התאמה מחדש של הממשק.

התרחיש השני הינו שגוגל עשויה להכריז על סמארטפון של סמסונג, שיגיע עם גרסת אנדרואיד נקייה לחלוטין. גוגל עשתה זאת בעבר עם סדרת ה-Google Play Edition, שלאורך מספר שנים, לקחה את מכשירי סמסונג והשיקה אותם עם גרסת אנדרואיד נקייה. בתוך זמן קצר גוגל ויתרה על הרעיון והפסיקה לעשות זאת, ואחד מהתרחישים שגוגל עשויה להחזיר את המהדורה שמשתמשים רבים אהבו. התרחיש השלישי והאחרון, נשען על החומרה המתקדמת של הסמארטפון, לרבות מסך עם קצב רענון של 120 הרץ, ערכת שבבים עוצמתית, 16 גיגה זיכרון RAM ו-4 מצלמות, לרבות מצלמת 108 מגה פיקסל וסוללת 5,000 מיליאמפר-שעה. ייתכן כי גוגל עשויה להשיק גרסת אנדרואיד מיוחדת שתסחט עד הסוף את היכולות המתקדמות של ה-S20.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully