וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביבי ושלישיית שוחד, מרמה והפרת אמונים": הרשת מגיבה לסרטון "ביבי והשופרות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשלצידו עיתונאי "הימין" ינון מגל, אראל סג"ל ושמעון ריקלין, העלו לרשת החברתית טוויטר ביצוע לשיר "שבחי ירושלים". הביצוע זכה לשלל תגובות קורעות וגם לא מעט ביקורות, ואף השעיית העיתונאי התאגיד אראל סג"ל. אספנו את הציוצים הטובים ביותר

צילום: רוני כנפו, עריכה: עמית שמחה

(בסרטון: בנימין נתניהו, ראש הממשלה, מתייחס לסוגיית הסיפוח בפתח ישיבת הממשלה)

"איזה שם צריך לתת ללהקה הזאת? ביבי והשופרות": ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשלצידו עיתונאיי "הימין" ינון מגל, אראל סג"ל ושמעון ריקלין, העלו לרשת החברתית טוויטר, ביצוע לשיר "שבחי ירושלים", כשינון מגל פרסם זאת בחשבונו האישי וכתב: "#ניגון_לשבת". מדובר בפינה קבועה של ינון מגל, בה הוא מעלה "ניגון לשבת" מדי יום חמישי, כשהפעם אירח עיתונאים ולצידם ראש הממשלה בנימין נתניהו. בסיום הביצוע שאל נתניהו: "לא הבאת דרבוקות?", כשנראה שעוקץ את ח"כ יועז הנדל, שכינה את עדות המזרח שהגיעו עם "מנטליות של דרבוקות".

אחרי שהביצוע התפרסם בטוויטר והספיק לעשות רעש ולזכות בשלל תגובות קורעות, וגם לא מעט ביקורות, אראל סג"ל, עיתונאי תאגיד השידור "כאן", הושהה עד לבירור העניין. "הסרטון מהווה לכאורה עבירה על כללי האתיקה של התאגיד, שאוסרים על השתתפות בתעמולת בחירות. סג"ל הושעה עד לבירור העניין", נמסר מהתאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully