וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה, היא משלמת לאנשים שיבואו?": הרשת צוחקת על הריאיון עם ניקול ראידמן

ניקול ראידמן פתחה בקריירה מוזיקלית לפני כחצי שנה, ובמהלך סוף השבוע העניקה ריאיון לערוץ 12, במהלכו הודיעה כי תקיים הופעה באמפי קיסריה, מקום השמור לאומנים כמו שלמה ארצי. עוד זכתה לביקורות כשהשוותה את עצמה לעומר אדם, ושרית חדד. אספנו את הציוצים הטובים ביותר

ניקול ראידמן הביצה/וואלה

בסרטון: ניקול ראידמן בריאיון בוואלה! סלבס

"ניקול ראידמן בקיסריה: החלה קניית הכרטיסים. מחירים עממיים. ניקול תשלם מאה שקלים לראש": אמש (שבת) הודיעה ניקול ראידמן, במהלך ריאיון בערוץ 12, כי תקיים הופעה בקיסריה במהלך חודש יוני. ראידמן העניקה ריאיון ב"פגוש את העיתונות", וזמן קצר לאחר מכן, הרשת סערה, בעיקר בשל אמירתה השנויה במחלוקת: "תסתכל על המופע של ריטה ושרית חדד וכל הקולגות שלי, גם עומר אדם הגדול מכולם מקבל ביקורות שליליות - וזה מה שעושה אותם אמנים".

ראידמן פתחה בקריירה מוזיקלית לפני כחצי שנה, ושחררה שלושה שירים שלוו בקליפים מושקעים שצולמו בחו"ל. הקליפים זכו לכ-7 מיליון צפיות ביחד, כשעוקבים אחריה בסך הכל כמעט 14 אלף אנשים ביוטיוב. אל השיר האחרון של ראידמן הצטרף כוכב הפופ היווני סאקיס רובס, שאף יצטרף להופעה של ראידמן שתערך כאמור בחודש יוני, באמפי קיסריה. ברשת הגיבו לדבריה של ראידמן, ובעיקר להשוואה שלה לאומנים כמו שרית חדד ועומר אדם, ולא חסכו בביקורת. אספנו את התגובות הטובות ביותר.

עוד בוואלה!

ראיתם את התמונות שנגיף הקורונה בישראל? הנה הסיפור האמיתי מאחוריהן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully