וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הנגיף: זינוק בחיפושים אחר "פורנו קורונה" בפורנהאב

"כל אירוע בסופו של דבר מגיע לאתרי הפורנו". כן כן, נגיף הקורונה עשה את דרכו גם לעולם הפורנוגרפיה. לאחר שהרג אלפים בעולם וסוקר בכל מהדורת חדשות, חיפושים אחר "פורנו קורונה" הגיעו לשיא חדש בימים האחרונים. שאלה אחת נותרה: למה?

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

נראה כאילו החדשות על הנגיף הקורונה מתפשטות לכל מקום וכעת דיווח חושף שהקורונה הגיעה גם לעולם סרטי הפורנו. במהלך השבועות האחרונים, נרשמה קפיצה משמעותית באתרים הגדולים של חיפושים אחר סרטוני "פורנו קורונה", הכוללים זוגות שמקיימים יחסי מין בחליפות הגנה או אפילו עם מסכות סינון אוויר. ברחבי העולם, הנגיף הרג כבר כמעט 3,400 בני אדם וכ-40 אלף עדיין חולים בו. עם זאת, זה לא מנע ממילות החיפוש הללו להתפוצץ מבחינת פופולריות באתר הפורנו הגדול בעולם, פורנהאב. האתר פרסם בשבועות האחרונים עשרות סרטונים חולניים הקשורים בדרך כזו או אחרת לנגיף.

בין הכותרות של סרטוני הוידאו ניתן למצוא: "עובד ביטחון אמריקני מכניס אישה לבידוד מחשש לנגיף הקורונה" או "ווהאן הנטושה". כידוע, ווהאן היא העיר בה התפרץ הנגיף והיא גם זו שחטפה את המכה הקשה ביותר מבחינת נדבקים וקורבנות מאז שאותה התפרצות החלה. "אני חושבת שאנשים נמשכים לסרטי פורנו בסגנון נגיף הקורונה באותה צורה שאנשים שמפחדים מהצל של עצמם מאוד מחוברים לסרטי אימה", אמרה ספייסי, אחת משחקניות הפורנו המפורסמות ביפן, לאתר Vice. "כולנו מחפשים אחר דברים מרגשים שגורמים לנו להרגיש חיים. הקורונה זה משהו שמביא פחד ומסתורין כמעט לכל דבר בעולם כרגע".

פורנו קורונה. Little Squirtles/PornHub, צילום מסך
"פורנו קורונה"/צילום מסך, Little Squirtles/PornHub

חשוב לציין כי צמד כוכבי הפורנו "ספייסי אנד רייס" כיכבו בעצמם בכמה מהסרטונים הללו. עם זאת, הסרטונים הללו צונזרו, למרות שהזוג טען כי עשה זאת על מנת להעלות מודעות לנגיף הקטלני. "אתם זקוקים ליכולת להרגיש משהו ואין דרך טובה יותר לגרום לכם להרגיש משהו מאשר המשבר העולמי שכולנו חלק ממנו כרגע. חשבנו שנשתמש בסרטונים שלנו כדי להעביר מידע החוצה לעולם בדרך קומית ורגועה יותר וגם כדרך להפחית את הסיכויים שיחסמו אותנו מהפלטפורמה. וכמו שכל אירוע בעולם בסופו של דבר מסתיים בפורנו, ידענו שמישהו ינסה לחפש את הקטגוריה הזו באתרים כמו פורנהאב", הוסיפה ספייסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully