וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון, אייפד ואיירפודס: ההכרזות הצפויות של אפל ב-2020

12.3.2020 / 6:25

שנת 2020 עשויה להסתמן כשנה מלאה בהכרזות עבור חברת אפל שלא נוהגת להפתיע יותר מדי בשנים האחרונות. כל זה כפוף כמובן להשפעת נגיף הקורונה, שעשוי להרוס את החגיגה של ענקית הטכנולוגיה האמריקאית. הנה חלק מהמוצרים החדשים שדלפו לרשת

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

בוידאו: האייפון 11 פרו מקס

אייפון חדש, אייפד חדש, אוזניות איירפודס חדשות ואפילו גרסה חדשה לאפל TV: אתר Tech Geeks הצליח לקבל גישה לחלק מהקוד של גרסת ה-iOS החדשה של אפל, 14 במספרה, וגילה כי היא כוללת שורה חדשה ומעניינת של מוצרים חדשים. אותם מוצרים צפויים להיחשף במהלך השנה ומראים כי אפל עומדת להכריז על מספר גדול מאוד של דגמים חדשים בסדרות המוצרים הפופולריות. הנה הצצה לכמה מהמוצרים שעתידים להיחשף בקרוב מאוד.

אייפון 9: אם לא תהיה דחייה נוספת

על פי דיווחים חדשים שעלו ברשת, האייפון 9 המוזל של חברת אפל היה צפוי להיכנס לפס הייצור במהלך חודש פברואר, כשההכרזה עצמה על המכשיר תיעשה רק חודש לאחר מכן, מרץ. עם הדרך שבה אפל משיקה מכשירים רבים לאחרונה, לרבות מחשבי המקבוק פרו החדשים והאיירפודס פרו, לא נראה שאנו צפויים לראות אירוע הכרזה ייעודי למכשירים, במיוחד עם התפרצות נגיף הקורונה. את האירועים הללו היא שומרת בדרך כלל למוצרי הדגל בלבד. האייפון החדש יקרא "אייפון 9" והוא עדיין אמור להוות את האופציה הזולה עבור רוכשי המכשירים. כמו כן, בדומה לדיווחים הקודמים, האייפון 9 צפוי להיחשף כבעל עיצוב דומה מאוד לזה של האייפון 8, ולא כמו זה של מכשירי הדגל של החברה. העיצוב יכלול את כפתור הבית המיתולוגי עם חיישן טביעת אצבע, מסך בגודל 4.7 אינץ' ועם ערכת שבבים זהה לזו שבאייפון 11, ה-"A13 ביוניק".

עוד בוואלה!

"סיימה את הקריירה של עמיר פרץ": הרשת מגיבה לדבריה של ח"כ אורלי לוי-אבקסיס

לכתבה המלאה
אפל אייפון. GettyImages
האייפון 11 פרו/GettyImages

ספק מחשב ספק טאבלט: אייפד פרו חדש

עוד אפל צפויה להשיק דגם חדש גם בסדרת האייפד פרו, כשהאחרון מביניהם יצא באוקטובר 2018. האייפד פרו החדש יכלול, על פי הדיוח, מערך צילום משולש, מה שמעלה את התהייה - מי בכלל מצלם עם האייפד שלו? ובכל זאת, מערך הצילום יכלול עדשת רחבה ועדשת טלפוטו בדומה לאייפונים החדשים. מערך הצילום אף יכלול חיישן TOF, ככל הנראה על מנת לכלול פיצ'רים חדשים גם בגזרת המציאות המדומה. על פי שמועות קודמות, האייפד החדש צפוי להיחשף במהלך חודש אפריל, אולם עקב הנגיף זה עלול להתעכב, כמובן.

אוזניות קשת ראשונות: איירפודס X

דגם חדש בשם ה-"איירפודס X" החל להופיע במחשבי העובדים של חנות הכלבו האמריקנית, טרגט. על פי דיווח ששיתף יוטיובר הטכנולוגיה ג'ון פרוסר בעמוד הטוויטר שלו, האוזניות הללו החלו להופיע גם ברשומות מכשירי הסורק בחנות - ומספר עובדים כבר פנו אליו בנושא. שמועות על אוזניות של אפל לאודיופילים כבר צצו מזמן, אולם כעת נראה שאלו עשויות להיחשף כמוצר אמיתי וככל הנראה בקרוב מאוד. פרוסר העריך שהחשיפה המלאה תהיה כבר בסוף החודש, ואם אפשר באמת לסמוך על הרשומות, הן יגיעו עם תג מחיר גבוהה במיוחד של 399 דולרים (כ-1,336 שקלים). עוד הן צפויות להיות מכוונות עבור עורכי אודיו באולפנים וכן להגיע בעיצוב שהוא "על האוזן" במקום "בתוך האוזן" כמו שאר האוזניות בסדרת האיירפודס.

אפל TV ו-AirTags

היצרנית האמריקנית עשויה לחשוף גם גירסה חדשה לסטרימר שלה, שהפך לאחרונה לפופולרי מאוד בישראל. בין החידושים העיקריים תוכלו למצוא קופסה חדשה ושלט בעיצוב חדש. כמו כן, אפל תשיק גם אפליקציה חדשה בממשק שתוקדש לאימונים. כלומר, הרוכשים יוכלו להתאמן פיזית מול הטלוויזיה שלהם עם מאמנים מקצועיים דרך האפל TV. לבסוף, אפל צפויה לחשוף קו חדש של מוצרים בשם "AirTag". למעשה, המוצרים הללו יתחברו למחזיק המפתחות שלכם, לסמארטפון או לארנק, ובדומה למתחרים דומים בשוק כמו "Tile", יאפשרו לכם למצוא אותם באמצעות חיישן GPS וחיבור לאייפון. כך תוכלו לאתר כל דבר שתרצו דרך האפליקציה באייפון שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully