וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהבה היא ריחוק": הרשת מגיבה לנאום ראש הממשלה בנימין נתניהו

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במסיבת עיתונאים נוספת בנושא נגיף הקורונה: "אהבה היא ריחוק. שמרו על מרחק מבני המשפחה כמיטב יכולתכם". בשונה ממסיבות עיתונאים קודמות, הפעם לא הכריז על צעדים נוספים, אלא רק ציין את חשיבות הבידוד והימנעות מהתקהלויות

עריכה: אסף דרורי

"אהבה זה ריחוק", אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו הערב (שלישי), במהלך מסיבת עיתונאים שקיים, ובה הודיע על צעדים נוספים למאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. "אתם אוהבים את היקרים לכם מכל - שמרו על מרחק מהם. שמרו על מרחק מבני המשפחה כמיטב יכולתכם", הדגיש נתניהו. "יש את האמרה 'ביתי הוא מבצרי', תאמצו בדיוק את זה. זה המבצר שלכם מפני הקורונה", הוסיף. לדבריו, "זהו משבר ענק. אני מבקש גם מכם לעשות הכול כדי שנעמוד בהצלחה באתגר הקורונה. אנחנו לא מתכוונים להרים ידיים ולוותר. ניאבק בכל האמצעים בנגיף עד שנמצא לו מזור".

עוד במהלך מסיבת העיתונאים, הודיע נתניהו כי במסגרת הצעדים הנוספים למאבק בהתפשטות הנגיף, יוגדלו מספר הבדיקות לכ-3,000 ביום וייעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים לאיתור אנשים שבאו במגע עם חולים. בהצהרה לתקשורת שמסר יחד עם מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, נתניהו התריע כי "אנחנו בתחילת המערכה" וכי "השיא עוד לפנינו". עוד חידד נתניהו את חשיבות הכניסה לבידוד, שכן מדובר בחובה ולא המלצה, והוסיף כי יש להימנע מהתקהלות. "יש רבים ביניכם שלא מבינים את גודל הסכנה", אמר. "אני רואה את ההתקהלות בחופים. אנשים חושבים שזה חופש ומשחקים. אני רואה תורים צפופים. אני רואה את ההתקהלות של בני המשפחה, ואני לא מאמין".

הרשת הגיבה לנאום נתניהו, ובמיוחד למשפט: "אהבה היא ריחוק". אספנו את הציוצים הטובים ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully