וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתינים בציפייה? האייפון המוזל צפוי להיות מושק בימים הקרובים

1.4.2020 / 9:00

ההתפשטות המהירה של נגיף הקורונה בעולם, הובילה לדחיית האירוע שתכננה אפל בשבוע שעבר. על חלק מהמוצרים הכריזה באמצעות עדכון החנות, אך האייפון המוזל נעדר מהרשימה. שמועה חדשה טוענת כי הוא צפוי להיות מושק בימים הקרובים

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

בוידאו: האייפון 11 פרו מקס

השמועות ברשת שוב גועשות והפעם זה האייפון 9 שלוקח את קדמת הבמה ועל פי הערכות, המכשיר החדש ייחשף כבר השבוע. החדשות מגיעות אחר אינספור אחרות שטוענות כי ההשקה של הסמארטפון החדש תידחה בשל נגיף הקורונה. עם זאת, בימים האחרונים זה לא מנע מאפל להשיק גרסה חדשה למקבוק אייר שלה וכן דגם חדש לאייפד פרו. השמועות החדשות מגיעות מכיסוי אחורי חדש שעלה לאחרונה למכירה ברשת. על פי התיאור באתר, הכיסוי מתאים לאייפון חדש משנת 2020 עם מסך בגודל 4.7 אינץ' - מה שמצביע בדיוק על האייפון 9 או האייפון SE 2, עליו שמענו לא מעט בשנה האחרונה. חשוב לציין שהכיסוי לא יחל להימכר באופן רשמי עד ה-5 באפריל, ומפה מגיעה ההנחה שהמכשיר המוזל של אפל קרוב מתמיד.

כמו כן, בדומה לדיווחים הקודמים, הסמארטפון המוזל של אפל צפוי להיחשף כבעל עיצוב דומה מאוד לזה של האייפון 8 ולא כמו זה של מכשירי הדגל של החברה. העיצוב יכלול את כפתור הבית המיתולוגי, עם חיישן טביעת האצבע, כאמור מסך בגודל 4.7 אינץ' וערכת שבבים זהה לזו שבמכשיר הדגל של החברה, ה-"A13 ביוניק". עם זאת, במקביל לדיווחים החדשים, אחרים טוענים שהוא צפוי לנטוש את חיישן טביעת האצבע לטובת זיהוי הפנים של אפל, מה שעלול להשפיע באופן משמעותי גם על הבחירה העיצובית. כלומר, המכשיר יגיע עם מסך גבוה יותר בגודל 5.4 אינץ' - מה שמהווה אופציה הרבה יותר הגיונית בהתחשב בסמארטפונים הזמינים היום. אולם בהינתן השמועות החדשות, זה כנראה לא יהיה המצב.

עוד בוואלה! TECH

מושלמים לזום ונטפליקס: שלושה מחשבים ניידים עד 3,000 שקלים

לכתבה המלאה

כזכור, אפל הציגה את האייפון SE בחודש מרץ לפני כארבע שנים, ומאז לא הציגה לו מחליף ראוי אמיתי. הוא היה הראשון מאז האייפון 5C שהיה מיועד לשוק המחפש את האייפון הזול, אך עם החומרה החדשה ביותר. על הדגם התשיעי אנו שומעים כבר זמן מה, והשמועות הראשונות על ההכרזה שלו החלו לצוף עוד ב-2017. עם זאת, הפרויקט הוזנח והשמועות לגביו צפו שוב רק בסוף השנה שעברה. האם זוהי סוף סוף השנה בה נראה מחליף ראוי למכשירי האייפון 7 ו-8? נדע, ככל הנראה, בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully