וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מאשרת: שדרוג משמעותי בדרך לווינדוס

6.5.2020 / 13:00

משתמשי ווינדוס? בעקבות הסגר, מיקרוסופט דיווחה על עלייה משמעותית בשימוש במחשבים ניידים ונייחים. כתוצאה מכך, החברה תזרז עדכון חדש למערכת ההפעלה "ווינדוס 10X", שיביא שינויים משמעותיים בחווית המשתמש

צילום מסך

גרסת מערכת ההפעלה ווינדוס 10X תגיע להתקנים בעלי מסך אחד, בדגש על מחשבים ניידים, כך מוסרת מיקרוסופט. "העולם השתנה ממה שהיה באוקטובר האחרון, כששיתפנו אתכם בתוכניות שלנו למחשבי ווינדוס בעלי מסכים כפולים", אמר פאנוס פאנאי, אחראי תחום ווינדוס ומכשירים במיקרוסופט. "תכננו את ווינדוס 10X עבור גמישות, והגמישות הזאת אפשרה לנו להסיט את המיקוד שלנו לכיוון התקנים עם מסך אחד, הממנפים את כוח הענן כדי לעזור ללקוחות שלנו לעבוד, ללמוד ולשחק בדרכים חדשות".

לפני מספר חודשים חשפה ענקית התוכנה את התוכניות להשיק מחשב נייד עם מסך כפול, כשהוא מריץ את מערכת ההפעלה הייעודית. בעבר ענקית התוכנה הודיעה כי הגרסה האחרונה של ווינדוס תהיה הווינדוס 10, כשבכל כמה חודשים תשחרר עדכונים משמעותיים. עם זאת, נראה כי בעקבות התפשטות הנגיף, השימוש במחשבים ניידים עלה, וכך גם גבר הצורך במערכת הפעלה ייעודית. מיקרוסופט עדיין לא מוסרת מתי מערכת ההפעלה החדשה תגיע למחשבים ניידים בעלי מסך אחד, וגם לא לאלו שבעלי מסך כפול. עם זאת, ווינדוס 10X תגיע קודם כל למחשבים ניידים בעלי מסך אחד. "אנחנו נמשיך לבדוק את הרגע הנכון, בתיאום עם ספקיות החומרה, על מנת להביא את המכשירים עם המסכים הכפולים לשוק", הוסיף פאנאי.

ווינדוס 10 Windows מיקרוסופט. Getty, GettyImages
ווינדוס 10/GettyImages, Getty

במיקרוסופט מדווחים על עלייה של 75 אחוז משנה לשנה בשימוש במערכת ווינדוס 10. בזמן הסגר אנשים משתמשים יותר במחשבים ניידים ונייחים, מאשר בסמארטפונים או בטאבלטים. מערכת ההפעלה החדשה תוכננה במקור למחשבים עם מסך כפול, כשהיא מציעה ממשק חלונות פשוט ומודרני יותר ממה שאנחנו רגילים אליו. החברה ביצעה שינויי תוכנה משמעותיים בחווית המשתמש והיסודות כמו ריבוי משימות, לרבות שינוי בתפריט ההתחל וגישה מהירה להגדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully