וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טינדר מתאימה עצמה לקורונה: תאפשר שיחות וידאו

6.5.2020 / 14:17

לא רק הודעות טקסט: טינדר מתאימה עצמה להתפשטות נגיף הקורונה, והגבלות הריחוק החברתי. החברה הודיעה במהלך ישיבת דוחות כספיים כי תשיק במהלך השנה הקרובה אפשרות לקיום שיחות וידאו. בשלב זה לא ברור מתי זה יקרה, וגם כיצד תנתר תוכן פוגעני

יח"צ - חד פעמי

טינדר צפויה להשיק במהלך השנה הקרובה פלטפורמה חדשה לשיחות וידאו אחד על אחד; קבוצת Match, הבעלים של טינדר, הכריזה על התכונה החדשה במהלך ישיבת דוחות כספיים של החברה. בשלב זה הפרטים לא ברורים ולא ידוע מתי יושק בדיוק, אך החברה ציינה כי זה יקרה "עוד השנה". עצם הכרזת הפיצ'ר היא בשורה גדולה למשתמשים, כשהמהלך הינו ניסיון התאמה של הפלטפורמה למצב הנוכחי בו הסגר והריחוק החברתי מקשה על מפגשים בין אנשים. מדובר באחד מהשינויים הגדולים ביותר שביצעה טינדר מאז שהוקמה. עם זאת, יש גם לא מעט אנשים שחוששים כי אנשים ינצלו את העדכון החדש לרעה.

בעוד שקל יותר לסנן תוכן פוגעני שנשלח בהודעות, נראה כי החברה צפויה להיתקל בקשיים רבים לניתור תוכן פוגעני בוידאו. מצד אחד החברה תנסה לשמור על פרטיות המשתמשים, ומצד שני במקרה של דיווח על הפרה, בינה מלאכותית או בן אדם יצטרכו לנתר את השיחה ולצפות אם באמת הייתה הפרה, מה שאולי יפגע בפרטיות המשתמשים. בעולם מניחים כי החברה תשלב יכולות עיבוד תמונה בוידאו, שיתריעו במידה וישנה עבירה על התנאים. עוד המשתמשים יצטרכו להתרגל לרעיון החדש של קיום שיחות וידאו ולא התכתבות באמצעות הודעות.

החברה שיתפה נתונים על היקפי השימוש במהלך מגיפת הקורונה: בשעה שרוב המשתמשים נמצאים בהסגר ביתי, והם אינם מסוגלים לפגוש את ההתאמות בפלטפורמה. למרות הסגר, בטינדר מדווחים על גידול משמעותי שהגיע ל"שיא של כל הזמנים". נשים מתחת לגיל 30 הגדילו את ממוצע השימוש ב-37 אחוזים, בהשוואה בין חודשי אפריל ופברואר. עוד שיתפה כי מספר הממוצע של ההודעות היומיות שנשלחו בכל מוצרי החברה, לרבות match.com, Hinge ו-OkCupid בחודש אפריל היה גבוה ב-27 אחוזים בהשוואה לשבוע האחרון של פברואר, ובקרב משתמשים מתחת לגיל 30 נרשם גידול של 35 אחוזים.

עם זאת, החברה דיווחה על ירידה בקרב המשתמשים שמשלמים על שירותים נוספים בפלטפורמה. במהלך הדוחות נציגי החברה הרגיעו כי המספר עדיין גדול משמעותית מהנתונים אשתקד. "ככל שהסגר המשיך, כך גם ראינו השפעה על גברים צעירים, בעוד שחלה התאוששות מסויימת בקרב הקהל שמעל גיל 30", ציינו בחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully