וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד טראמפ תוקף את הרשתות החברתיות ונחשו מי ניצלה

18.6.2020 / 12:36

עוד צעד במלחמה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נגד הרשתות החברתיות: בקמפיין ממומן שהעלה טראמפ בפייסבוק, תקף באמצעות 8 מודעות את טוויטר וסנאפצ'אט על כך שמסיתות ומצנזרות את קולו. במפתיע, טראמפ בחר לעשות זאת באמצעות פייסבוק

רויטרס

בשבועות האחרונים מנהל נשיא ארצות הברית, דונאלד טראמפ, מלחמה נגד הרשתות החברתיות. המלחמה הגיעה על רקע אחד הציוצים של טראמפ שסומנו על ידי טוויטר כ"דורשים בדיקה". מאז, מארק צוקרברג נעמד לצד טראמפ וציין כי הרשת החברתית שבבעלותו לא תקבע איזה פרסום הוא נכון ואיזה לא. הדבר גרם לסערה בקרב עובדי פייסבוק והאנשים בתעשיית ההיי-טק. כעת לקראת הבחירות לנשיאות שיתקיימו בנובמבר, טראמפ עולה למתקפה נגד הרשתות החברתיות ובאופן "מפתיע", הוא עושה זאת ברשת החברתית פייסבוק.

מדובר בשמונה מודעות ממומנות בפייסבוק שעוסקות נגד טוויטר וסנאפצ'אט על כך שביקרו אותו. כזכור, גם סנאפצ'אט הודיעה כי תפסיק לקדם את הפעילות של טראמפ ברשת החברתית הצעירה. המודעות פורסמו ב-17 ביוני והושבתו באותו היום, אך גולשים זריזים הצליחו לתעד את הפרסומים. "טוויטר מפריעה לבחירות 2020 על ידי כך שהיא משתיקה את הנשיא. הם רוצים לגרום לכך שלנשיא יהיה קשה לזכות בנובמבר. מדיית הפייק-ניוז כבר התחילה לעבוד ביחד עם פלטפורמות ליברליות כמו טוויטר, על מנת לצנזר את הקול השמרני.

יושב הראש ומנכ"ל החברה והרשת החברתית פייסבוק, מארק צוקרברג, מעיד בפני ועדה בקונגרס האמריקני בנוגע לפרויקט מטבע ה"ליברה" הוירטואלי. רויטרס
המרוויח העיקרי: מארק צוקרברג/רויטרס

בחודש האחרון טוויטר סימנה שני ציוצים של טראמפ כדורשים באימות עובדתי או ככזה שמפר את תנאי השימוש בפלטפורמה. טראמפ מצידו, הודיע כי יבחן מחדש את סעיף 230 בחוק הגינות התקשורת האמריקני. עד היום, הסעיף הבטיח הגנה לפלטפורמות דיגטליות על פני תוכן המפורסם על ידי המשתמשים. בביטול החוק, האחריות תושט על הרשתות החברתיות שעשויות לשלם סכומי עתק בעת ההפרה. במפתיע, מארק צוקרברג תמך בעמדתו של טראמפ, הדבר הוביל לזעם בקרב עובדיו הבכירים אך נראה כי עמדתו נותרה בעינו. מנגד, טוויטר, סנאפצ'אט ולינקדאין הודיעו כי לא יתנו במה לתוכן מסית מצד פוליטיקאים ויסירו אותו או יסמנו אותו ככזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully