וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם חייבים לראות: אמני לחימה מהטובים בעולם שחזרו מהלכי מכות מוכרים מ"סטריט פייטר"

11.8.2020 / 0:04

ג'מה נווין ונואה פלדר שיחזרו בהצלחה 16 מהלכי לחימה מוכרים של דמויות אהובות מסדרת משחקי הלחימה "סטריט פייטר". הם עשו זאת בעבר גם לטקן 7 ומורטל קומבט 11

טריילר: Street Fighter IV/יח"צ

אלופת קראטה שבע פעמים ופעלולנית סרטי האקשן, ג'מה נווין, והשותף שלה, אמן הלחימה נואה פלדר, שיחזרו כמה מהמהלכים הפופולריים ביותר מסדרת משחקי הלחימה "סטריט פייטר". בסרטון שפורסם מוקדם יותר החודש בערוץ היוטיוב שלהם "גיימולוגי", הצמד ניסה לבצע 16 מהלכים מובילים של דמויות מפתח במשחק כמו קאמי, ריו, צ'אן לי, קן, קארין, זנגיף ו-F.A.N.G. על אף שמדובר באמני לחימה מהמובילים בתחום, זה כלל לא היה פשוט עבורם לשחזר מהלכי לחימה ממשחק בדיוני, שרבים מהם - כפי שודאי זכור לכם - נראים לא מציאותיים כלל.

בין המהלכים הקשים יותר לביצוע תמצאו את הספין של קאמי - סיבוב של 720 מעלות עם אגרוף אחורי, שתי הבעיטות בבעיטה אחת של ריו וחיבוק הדובים והזריקה באוויר של זנגיף. בסופו של דבר הם הצליחו לחקות לא רע את המהלכים המפורסמים שלהם, אם כי לא בטוח שאלה יהיו יעילים עבורם בקרבות הבאים שלהם.

תראו איך הם עושים את זה:

זו לא הפעם הראשונה שהצמד ניסה לחקות מהלכים ממשחקים מוכרים. הם עשו זאת גם לטקן 7 ומורטל קומבט 11, על אף שג'מה סיפרה אז שכמה מהמהלכים שמוצגים במשחקים הללו היו "סופר לא מציאותיים" ו"בלתי אפשריים פיזית". הנה הם מוכיחים שהמציאות עולה על כל דמיון:

אמני הלחימה עושים "טקן 7":

ומורטל קומבט 11:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully