וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנאי מצא באייפון פתק מבעל שביקש: תשקר לאשתי. זה נגמר באלימות

22.11.2020 / 23:50

טכנאי טלפונים קיבל אייפון לתיקון ומצא בתוכו 100 דולר ופתק: "תגיד לאשתי שאי אפשר לתקן את הטלפון, היא רוצה לבדוק את ההיסטוריה של המכשיר". הטכנאי העלה את המקרה לרשת והגולשים היו חצויים בדעתם לגבי איך הוא צריך לנהוג - אבל אף אחד לא ניחש מה יקרה כשהאישה הגיעה

גבר הביא טלפון נייד למעבדה עם בקשה מאוד מוזרה/TIKTOK

טכנאי של אייפון שקיבל מכשיר לתיקון לא ציפה למצוא בו שטר של 100 דולר ופתק עם בקשה מפתיעה. הטכנאי שיתף בטיקטוק את הפתק המדהים שהוא מצא בתוך המכסה של הטלפון, אחרי שבחור הגיע אליו למעבדה והביא לו את הסלולרי שלו למה שנראה כמו תיקון שגרתי.

המומחה סיפר: "אז מגיע לקוח עם אשתו מוקדם יותר ונותן לי את המכשיר לתיקון. אמרתי לו: "תן לי שעה, אתקן אותו". נכנסתי למעבדה, פתחתי את המכשיר וזה מה שמצאתי בפנים". בתמונה ניתן לראות שבתוך הכיסוי היה שטר של 100 דולר ופתק בו הבעל מתחנן לא לתקן את הטלפון: "בבקשה תגיד לאשתי שאי אפשר לתקן את המכשיר. היא רוצה לבדוק את ההיסטוריה של המכשיר. ה-100 דולר שלך, תודה".

התגלית המפתיעה

הטכנאי העלה את הסרטון עם הכיתובים: "בלתי יאמן" ו-"אני לא מאמין שהוא עשה את זה", כשהוא שואל את העוקבים שלו: "מה אתם חושבים שאני צריך לעשות?".

הסרטון נצפה יותר מ-2 מיליון פעמים כשאנשים נחצו בדעתם כיצד העובד צריך לטפל במקרה. "תשמור את ה-100 ותספר לה", כתב אחד", אחר כתב: "שמור את ה-100 וכבד את הקוד הגברי". שלישי הוסיף: "תחזיר את זה שבור עם הכסף והפתק ותספר לו שמצאת את הבעיה אבל אתה לא יכול לתקן אותה".

מה אתם הייתם עושים?

הייתי מקשיב לבעל ולוקח את הכסף
הייתי מספר לאישה
4788 משתתפים

הבכי, ההצעה הנגדית והמכות

הוא החליט שלא לתקן את המכשיר וכשהאשה הגיעה לקבל אותו הוא גילה לה את האמת. היא התחילה לבכות והציעה לו 200 דולר לתקן את המכשיר ולהראות לה את ההיסטוריה. ואז - הבעל חזר והוא מאוד לא אהב שסודו נחשף.

בסופו של דבר הוא החליט שלא להסתבך והגיש לאישה את המכשיר עם הפתק. ככה היא הגיבה

@maniwarda

Reply to @itsmaryyy24 Here's part2 everyone was asking for.. ##cheaters ##rs ##fyp ##xyzbca

♬ original sound - Maniwarda ?

כשהבעל הבין שנתפס זה נגמר באלימות

@maniwarda

Reply to @garciaaz0111 you guys should see what he did to the store!! This is pt4 and will post pt3 of the wife soon ##crazybf ##cheater ##foryou ##fyp

♬ original sound - Maniwarda ?

הטכנאי מעדכן - אני בסדר

@maniwarda

Reply to @tittyjiggly thanks for asking love

♬ original sound - Maniwarda ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully