וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שליקקה אסלה כדי להידבק בקורונה: אושיית הרשת הוחרמה ע"י משפחתה כשגילו מה היא מפרסמת

13.1.2021 / 0:25

אושיית הרשת אווה לואיז, שהתפרסמה בזכות סרטון מטריד שלה מלקקת אסלה, ואמרה שהיא מעדיפה למות לוהטת מאשר לחיות מכוערת, סיפרה שמשפחתה מחרימה אותה לאחר שסבתה גילתה אילו תכנים היא מפרסמת בחשבון ה-OnlyFans שלה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

המשפחה של אושיית הרשת אווה לואיז גילתה את החשבון שלה למבוגרים/@realavalouiise

אושיית הרשת אווה לואיז, שהתפרסמה במרץ אשתקד בזכות סרטון שלה מלקקת אסלה כדי להידבק בנגיף הקורונה, עולה שוב לכותרות, הפעם לאחר שסיפרה שסבתה נרשמה לחשבון ה-OnlyFans שלה ונחשפה לכל תכניה הפרובוקטיביים אותם היא משתפת עם המעריצים שלה תמורת תשלום. לואיז מספרת שאמה שלחה לה הודעת טקסט ובו דרשה ממנה שלא להגיע לארוחת חג הפסחא המשפחתית הקרובה כי סבתא כועסת.

בסרטון שפרסמה בטיקטוק, שיתפה לואיז את עוקביה בחילופי הדברים בינה לבין אמה. האם כתבה לה: "אסור לך להגיע לארוחת חג הפסחא המשפחתית השנה" והוסיפה שסבתא "בהיסטריה" אחרי שגילתה אילו תכנים היא משתפת בעמוד שלה. לואיז לקחה זאת בהומור והשיבה לאמה: "תגידי לסבתא שמסרתי תודה על הכסף", כשהיא מתייחסת למנוי שעשתה והוסיפה: "זה יותר ממה שהיא בזבזה עליי מזה שנים. אני לא זוכרת את הפעם האחרונה שקיבלתי 20 דולר בכרטיס חג המולד".

הנה התכתובת המלאה:

@realavalouiise

IM LAUGHING SO HARD

♬ Oh No - Kreepa

הסרטון צבר יותר מ-4 מיליון צפיות ומאות תגובות משעשעות. מאוחר יותר היא שיתפה סרטון נוסף בו היא נראית לבושה בבגדים נועזים ועליו כתבה: "אני הולכת להגיע לארוחת חג הפסחא המשפחתית שלי בדיוק ככה".

אנשים נקרעו מצחוק מהודעות הטקסט שפרסמה לואיז. אחד כתבה: "לפחות הם תומכים כלכלית בעסק שלך". אדם נוסף כתב: "מה הם ציפו למצוא שם? אומנות ומלאכת יד בתשלום חודשי של 12.99 דולר?". שלישי הוסיף: "מי הלשין לסבתא? ומה היא חשבה שהיא הולכת לראות? קשתות וחד קרן?".

וסרטון ההמשך:

כפי שציינו, אווה לואיז הפכה לאושיית רשת במרץ 2020 כשליקקה אסלה בשירותי מטוס והזניקה את "אתגר הקורונה", בו אנשים התבקשו ללקק אסלות ולקוות שלא ידבקו בקורונה - בימים שהקורונה עוד הייתה בחיתוליה. מאוחר יותר סיפרה: "עשיתי את פעלול ליקוק האסלה בגלל שאחת - אני לא לוקחת את הנגיף הזה ברצינות, שתיים - למטרה שיווקית, שאנשים ישאלו מי זו לעזאזל אווה לואיז? ויגיעו לשיר שלי". כבר אז היא הזכירה את סבתא שלה: "אני לא אוהבת את הסבים שלי ואין לי קשר איתם אז שמה קצוץ על מה שקורה להם. אנשים זקנים מושפעים שלא מבינים את תרבות הממים או את הטרולים שנדבקים לזה". למרבה ההפתעה, אתגר הקורונה שלה עבד והשיר שלה, Skinny Legend Anthem, הפך ללהיט ושימש אושיות רשת שונות בסרטונים שלהם.

אווה לואיז מדברת על "אתגר הקורונה"

ידיד שלה שיקר כשסיפר שביצע את האתגר ונדבק בקורונה:

לואיז הייתה גם זו שטענה כי קנייה וסט בוגד בקים קרדשיאן עם אושיית הרשת, המאפר והזמר ג'פרי סטאר, אולם לא הביאה לכך שום הוכחה. כשאחד היוטיוברים פנה לג'פרי לקבלת תגובה, הוא לא אישר ולא הכחיש את השמועה. מאוחר יותר הודתה לואיז שהיא למעשה המציאה את כל העניין בדיוק כפי שעשתה עם אתגר הקורונה: "אני המצאתי הכל, אין אמת בדבריי. פשוט עבדתי על כל העולם כדי ששוב ידברו עליי". מעצבנת זאת.

אווה לואיז מדברת על הבגידה של קנייה וסט:

@realavalouiise

i can't say WHO cuz he'll sue me hint hint but it's part of the reason Kanye's so religious now it's his self hatred .... my source is legit I promiss

♬ original sound - Ava Louise

אווה לואיז: "אני מעדיפה למות כמהממת מלחיות כמכוערת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully