וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הרשת חשפה בטעות בשידור אוסף צעצועים קינקיים במיוחד - וכך היא הגיבה

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 10:32

חצי מיליון העוקבים באינסטגרם של אושיית הרשת איימי ג'יין ברנד רגילים לראות אותה נחשפת, אבל אפילו הם ןופתעו כשערכה להם סיור בחדר המלון שלה - ובטעות חשפה את אוסף צעצועי המין שהיא ובן זוגה השאירו פרוסים על מיטתם

כוכבת רשת חשפה בטעות את אוסף צעצועי המין שלה בשידור חי/@amyjanebrand

כוכבת הרשת איימי ג'יין ברנד, המתחזקת יותר מ-520 אלף עוקבים באינסטגרם, ערכה למעריצים שלה סיור לייב בחדר המלון בו שהתה עם בן זוגה בפרת'. איימי החלה לצלם את עצמה במצב סלפי לפני שסובבה את המצלמה כדי להראות לקהל שלה כיצד בן הזוג שלה מוזג לה כוסית משקה בפינת החדר. איימי כנראה סובבה את המצלמה מוקדם מדי - וחשפה ברקע את אוסף צעצועי המין שלה שהוצגו לראווה על המיטה של הזוג.

כוכבת הרשת האוסטרלית לא הבחינה בטעות, אך חשבון האינסטגרם Celeb Spellcheck בהחלט כן. הוא שיתף תמונת מסך המציגה את מה שהיה מונח על מיטתה של הכוכבת, החל מרצועות סאדו מאזו ועד אזיק שחור ופקק אנאלי ורדרד. לצד התמונה נכתב בקריצה לפלאג האנאלי: "המשפיענים האלה יתקעו כל דבר".

רגע החשיפה המביך:

להפתעת מעריציה, הכוכבת קיבלה את הטעות המביכה בהומור וכתבה בתגובה: "חחחחחח, חשוב שתמיד תהיה לכם מילת ביטחון, ילדים" עם אימוג'י של שוט. גם העוקבים שלה לקחו את זה בהומור. "לא שופט, גם אני אוהב קצת קינקיות", כתב אחד ואחר הוסיף: "מתתתתת!!". אולי זה לא אמור להפתיע אותנו שהכוכבת לקחה את זה ברוח טובה. איימי ג'יין, הטוענת באינסטגרם כי היא "אמנית, יוצרת וסטייליסטית", התפרסמה בזכות הפרובוקטיביות שלה, כשהאינסטגרם שלה מפוצץ בתמונות שלה בביקיני, הלבשה תחתונה ובגדים נועזים אחרים.

היא טוענת שזה היה הפרצוף שלה אחרי שקראה את הדיווחים עליה

וכאמור - היא רגילה להיחשף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully