וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עב"מ בצורת משולש צולם מתחנת החלל הבינלאומית: "נאס"א, ספרו את האמת!"

25.1.2022 / 23:40

סרטון המתיימר להציג עב"מ בצורת משולש נע לצד תחנת החלל הבינלואמית הוביל חובבי קונספירציה לדרוש מנאס"א לחשוף את האמת

עב"מ שצולם מתחנת החלל הבינלאומית/UFO Sightings Daily

מאז ומתמיד חובבי עב"מים וחוקרי קונספירציות מאמינים שנאס"א מסתירה מהציבור מידע על חוצנים - וסרטון חדש שפורסם לאחרונה ברשת רק דחק בהם לדרוש מנאס"א לספר את האמת.

בסרטון, שלדברי מומחה העב"מים סקוט סי וורינג נלקח ממצלמות השידור החי של נאס"א ב-28 בדצמבר 2021, ניתן לראות את אחד מהפאנלים הסולאריים של תחנת החלל הבינלאומית (ISS) כשלצידו צורה משולשת מסתורית שמופיעה ונעלמת. האובייקט נראה נייח, מה שיכול להעיד על כך שהוא נע באותה מהירות של תחנת החלל או שהינו רחוק מאוד ממנה.

עב"מ שצולם מתחנת החלל הבינלאומית. UFO Sightings Daily, צילום מסך
השתקפות במצלמה או כלי טייס משולש לא מזוהה?/צילום מסך, UFO Sightings Daily

סקוט, המנהל את הבלוג UFO Sightings Daily, מספר על התיעוד: "אתם מסתכלים פה על עב"מ שמופיע מעל מערך הפאנלים הסולאריים של תחנת החלל עצמה". הוא מוסיף שמדובר בתיעוד "מטריף דעת" ואומר: "זה נראה כמו TR3B (מטוס ריגול סודי נוגד כוח כבידה).או סוג של כלי טייס משולש. ככל שנעשה חשוך יותר, זה נהיה קצת קשה יותר לראותו אבל הביטו היטב, לא הייתם אומרים שזה משולש? זה נראה לי כמו כלי טיס חייזרי משולש. זה מטורף, זה ממש שם במצלמה".

צפו בתיעוד המלא:

הסרטון צבר יותר מ-40 אלף צפיות מאז שפורסם ב-4 בינואר וצופים רבים נותרו המומים. אחד כתב: "זה אכן מרתק. מה שזה לא יהיה, הוא נראה מודאג מכך שיראו אותו". אדם שני כתב: "הצורה המשולשת מבטלת לגמרי את הרעיון שמדובר במטאוריט טבעי". אדם נוסף שיתף: "יש לי תחושה שאנחנו לא רק מתמודדים עם יצורים מחוץ לכדור הארץ אלא גם עם ישויות בין-ממדיות ויצורים חוץ-ממדיים". צופה נוסף כתב: "נאס"א: 'זו רק פסולת חלל או תקלה במצלמה'. קדימה, נאס"א, מגיע לנו לדעת את האמת!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully