וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעות של החייזרים: העיגול המושלם שנוצר בשמיים

4.4.2022 / 0:02

תושבים בדלהי היו המומים ממה כשראו עיגול מושלם שנוצר לפתע בשמיים משום מקום, כשרובם בטוחים שמדובר בתוצר של חייזרים. מומחה לעב"מים טוען: "הם עשו טעות, הם לא חישבו את מזג האוויר"

עיגול מסתורי נצפה בשמי הודו/UFO Sightings Daily

טבעת מסתורית ש"צויירה" בשמיים בהודו היא הוכחה ש"אפילו חייזרים עושים טעויות", כך לפחות לפי מומחה לחייזרים. המון טלפונים הורמו לאוויר בשבוע שעבר על ידי קהל משולהב בדלהי שניסה לתפוס ולתעד את המראה המוזר במצלמות. התיעודים של מה שנראה כיגול מושלם באמצע השמיים שותף על ידי אלפי אנשים ברשת.

מומחה לתצפיות של חייזרים, סקוט סי וורינג, ניסה להיות זה שיסביר מה עומד מאחורי הצורה המוזרה בשמיים והציע את התאוריה שלו למה שגרם לכך. הוא כתב בבלוג שלו: "עדי ראיה בהודו צילמו סרטון של 45 שניות של קהל של אנשים מסתכלים לשמיים במה שנראה כמו חללית מעליהם. "האובייקט יצר עיגול מושלם שלא נראה שנוצר על ידי עשן. החללית מאוד גבוהה ובגלל שהיה ערפל, אי אפשר היה לראות את הגוף שלה, ובגלל מזג האוויר באותו היום והחשמל הסטטי באוויר, נוצרה טבעת שהחייזרים לא תכננו שתיווצר".

צפו בסירטון ושיפטו בעצמכם

על פי סקוט, החוצנים לא חשבו על תנאי מזג האוויר בדלהי באותו היום, מה שיצר את הצורה של העיגול. "אני בטוח שהחייזרים התחילו לתהות איך האנשים למטה רואים אותם. אתם רואים? אפילו החייזרים טועים".

המשתמשים בעמוד היוטיוב של וורינג הגדירו את התצפית כמרתקת. "זה מרתק ומדהים כי זה עיגול מושלם", כתב אחד מהם ואחר הסכים: "זה מרתק. זה עיגול די גדול, ממש נהניתי לראות את הסרטון הזה".

אבל כמובן שלא כולם היו כל כך מוכנים לקבל את ההסבר של מי שמגדיר את עצמו כ"מומחה לחייזרים" וסיפקו הסברים קצת יותר מציאותיים: "זו טבעת שנוצרה לאחר ניצוץ חשמלי שגרם לפיצוץ של שנאי. זה מראה נפוץ", כתב אחד מהצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully