וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו אפיקומן: 5 סמארטפונים מומלצים עד 2,000 שקלים

עודכן לאחרונה: 19.4.2022 / 8:42

אם בליל הסדר מצאתם את האפיקומן ואתם מתכוננים לרושש את הקרובים, הנה כמה הצעות לסמארטפונים מוצלחים מהעת האחרונה במחירים של עד 2,000 שקלים, ומה חשבנו עליהם

סמארטפונים. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סמארטפונים/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

Galaxy A53 5G

סדרת הגלקסי A נהגתה בסמסונג בשעתו כמענה לטלפונים הסיניים הזולים שכרסמו כרסום רציני בפלחי השוק של המכשירים הזולים ומכשירי הביניים. הרעיון היה להציע את האיכות של סמסונג, במחיר יותר נגיש מסדרת הגלקסי S, שלרוב מתחילה מאזור ה-3,000 שקלים. העניין הוא שלאורך השנים, סדרת ה-A הלכה והשתפרה, ובימינו היא ממש מציעה טלפונים מצויינים, שנהנים מכל היתרונות של הסביבה של סמסונג, במחירים הוגנים, ה-A53 הוא דוגמא מצוינת.

הגלקסי A53 הוא סמארטפון בגודל 6.5 אינץ' עם מסך AMOLED בקצב רענון של 120 הרץ ורזולוציית HD מלאה, ואמנם עם גוף פלסטי אבל מצויד בעמידות 67IP מה שאומר שהוא עמיד לאבק ולשהייה במים בעומק של עד 1 מטר לחצי שעה. מגרעת המצלמה פה אגב עוצבה כחלק זורם של הגוף, מה שאומר שהוא גם טלפון נאה.

Galaxy A53. סמסונג,
Galaxy A53/סמסונג

עם מעבד 8 ליבות מהיר (2.4 גיגההרץ, אקסינוס 1280) 8 גיגהבייט זיכרון ו-128 גיגהבייט אחסון (יש מקום לכרטיס זיכרון), מערך צילום מרשים של ארבע מצלמות עם מצלמת 64 מגהפיקסל ראשית, 12 מגהפיקסל רחבה ועוד שני חיישני עזר של 5 מגהפיקסל, לצד סוללת 5,000 מיליאמפר נאה - ה-A53 הוא בחירה סולידית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

OPPO A94 5G

Oppo היא שחקנית שנכנסה יחסית מאוחר לשוק הישראלי, אבל יש לה מה להציע. ה-A94 הוא ההצעה שלה לפלח הביניים, והוא שדרוג של ה-A93, בין השאר בתמיכה בדור חמישי.

זהו מכשיר 6.43 אינץ', עם פאנל AMOLED ברזולוציה של Full HD+, והוא נוח לאחיזה ביחד. Oppo מצטיינים ביצירת מכשירים שנראים ונותנים תחושה של מכשיר יוקרתי יותר ממה שהוא עולה, והגימור שלהם מצוין. ה-A94 לא חורג מהקו הזה.

OPPO A94. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
תחושה של מכשיר יוקרתי יותר ממה שהוא עולה. OPPO A94 5G/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

המכשיר מתבסס על המעבד Dimnesity 800U של מדיה-טק (MediaTek), לצד 8 גיגה-בייט זיכרון עבודה (RAM) ו-128 גיגה-בייט לאחסון קבצים. עורך הערוץ, ינון בן שושן, שגם סקר אותו, היה מאוד מרוצה מהביצועים.

המצלמה פה היא מצלמת 48 מגהפיקסל, שמוציאה ביצועים סבירים בתאורת יום, אבל ביצועי הלילה של הטלפון הזה, חלשים. על הצד החיובי הוא מציע טעינה מהירה תוך 48 דקות ותמורה לא רעה למחיר. למי שמחפש בעיקר לצרוך תכנים ולא ליצור אותם, ה-Oppo A94 הוא בחירה טובה.

לסקירה המלאה

Realme GT Neo 2

רילמי, שמגיעה מאותו הבית של Oppo, היא שחקנית שמוציאה דגמים בקצב יותר מהיר ממה שאנשים מחליפים גרביים. החברה מוציאה הרבה מכשירים, בקצב מסחרר, שלפעמים קשה לעקוב אחריו...

לאחרונה, הוציאה החברה דגם בשם GT Neo 2, שהוא מתיחת פנים לדגם הקודם באותו השם (GT). זהו מרובע 6.62 אינץ', שעושה שימוש כבד בפלסטיק. הוא מגיע עם מסך AMOLED ברזולוציית Full HD+ וקצב רענון של 120 הרץ. פחות אהבנו את עומק הגוונים, אבל הוא מוציא צבעים הגונים.

realme GT NEO 2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Realme GT Neo 2/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

המעבד כאן הוא סנאפדרגון 870 ומהבדיקה שלנו, הביצועים היו בסדר גמור, גם הודות לתא קירור ייעודי, טכנולוגיה שלקוחה לרוב מסמארטפונים המיועדים למשחקים. הצילומים, המסתמכים על מערך של מצלמת 64 מגהפיקסל ראשית לצד מצלמת 8 מגהפיקסל רחבה, מצויינים בתנאי יום. רילמי עשו פה כמה פשרות, אבל עדיין מציעים חומרה חזקה יחסית - וכמעט שכחנו: סוללת 5,000 מיליאמפר/שעה ומטען מהיר של 65 וואט שיטען לכם את הטלפון ב-40 דקות.

לסקירה המלאה

שיאומי Redmi note 11 Pro

ואיך אפשר סקירה על טלפונים זולים בלי מייסדת הקטגוריה של חומרה חזקה במחיר נמוך, הראשונה לשמה - שיאומי. הנציגות של שיאומי לכתבה הזו היא ה-Note 11 Pro, מהסדרה של הטלפונים הגדולים יותר של שיאומי, שבמשך שנים הייתה סוג של מקבילה ל-Note של סמסונג.

שיאומי Redmi note 11 Pro. שיאומי,
שיאומי Redmi note 11 Pro/שיאומי

גם כאן, תקבלו הרבה חומרה בשביל כ-1500 שקלים. ראשית, כמו שאר הטלפונים בסקירה הזו, זהו מכשיר דור חמישי. זהו טלפון 6.67 אינץ' בעיצוב מרשים, עם צג AMOLED בקצב רענון 120 הרץ ורזולוציית Full HD+ כמו מתחריו כאן בסקירה. שיאומי זרקו פנימה גם מערך צילום הכולל מצלמת 108 מגהפיקסל, לצד שלושה חיישנים נוספים - עדשת 8 מגהפיקסל רחבה ועוד שני חיישני 2 מגהפיקסל, אחד לעומק שדה והשני לצילומי מאקרו.

המעבד הוא דווקא סנאפדרגון 695 מסדרת הביניים ופחות מהיר מלמשל, הסמסונג, עם 8 גיגהבייט זיכרון. עוד הכניסו פה שיאומי סוללת 5000 מיליאמפר, עם טעינה מהירה של 67 וואט. בדומה לרילמי, יש פה הרבה חומרה יחסית למחיר.

אייפון SE 3

ונקנח עם אפל. לאורך השנים הציעה אפל גירסה נגישה יותר מבחינת המחיר של האייפון, הלוא הוא האייפון SE. לאחרונה יצא לשוק הדגם האחרון שלו, שנמכר כאן תמורת 1,850 שקלים מחיר רשמי עבור 64 גיגהבייט - עם יותר אחסון המחיר מטפס בהתאם.

בניגוד למתחריו הגדולים מעולם האנדרואיד, האייפון SE הוא טלפון קטן יותר: 4.7 אינץ' גודלו, והעיצוב שלו מזכיר את האייפונים הוותיקים יותר עם שוליים רחבים בחלק העליון והתחתון. מערכת השבבים היא דווקא ה-A15 Bionic החדשה, שהופיעה באייפון 13, ואחסון של עד 256 גיגהבייט.

אייפון SE 2022. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
האייפון SE הוא טלפון קטן יותר: 4.7 אינץ'/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

הוא עמיד למים ואבק בתקן IP67 בדומה לגלקסי A53, ותומך גם בטעינה אלחוטית. המצלמה כאן היא מצלמה בודדת של 12 מגהפיקסל, אבל אפל כמובן סוחטת אותה למקסימום, והטלפון הזה מסוגל לצלם גם וידאו ב-4K ב-60 פריימים לשניה. למי שמעוניין במערכת האקולוגית של אפל, ובמחיר נמוך משמעותית מהאייפון 13, זוהי הבחירה המתבקשת.

לסקירה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully