וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר השעיה של שנתיים: פייסבוק החזירה את חשבונו של טראמפ

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 21:19

לפי הודעת מטא, טראמפ יהיה כפוף לתנאי הקהילה והוא צפוי כעת גם לעונשים מוגברים על עבירות חוזרות. לפני כחודשיים השיבה טוויטר את חשבונו של טראמפ

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ בכנס השמרני CPAC בדאלאס, 6 באוגוסט 2022. רויטרס
אחרי המהומות: נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ חוזר לפייסבוק/רויטרס

פייסבוק החזירה לפעילות היום (חמישי) את עמודו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, שהיה מושעה במשך כשנתיים. חשבונו של נשיא ארה"ב הושעה לאחר המהומות בקפיטול בינואר 2021 ובחודש שעבר הודיעה חברת מטא כי תשחזר את חשבונות הפייסבוק והאינסטגרם של טראמפ. "ההשעיה הייתה החלטה יוצאת דופן שהתקבלה בנסיבות חריגות", מסר ניק קלג, נשיא מטא לעניינים גלובליים, בהודעה לתקשורת.

"כמו כל משתמש אחר בפייסבוק או באינסטגרם, טראמפ כפוף לתנאי הקהילה שלנו", הוסיף קלג. "לאור ההפרות שלו, הוא צפוי כעת גם לעונשים מוגברים על עבירות חוזרות - עונשים שיחולו על אישי ציבור אחרים שחשבונותיהם הוחזרו מהשעיות הקשורות לתסיסה אזרחית לפי הפרוטוקול המעודכן שלנו. במקרה שמר טראמפ יפרסם תכנים מפרים נוספים, התוכן יוסר והוא יושעה למשך בין חודש לשנתיים, בהתאם לחומרת ההפרה".

לפני כחודשיים השיבה טוויטר את חשבונו של טראמפ שהושהה גם הוא עקב האירועים בוושינגטון. ההחלטה להחזיר את חשבונתיו התקבלה בתום סקר שערך המנכ"ל והבעלים החדש, איילון מאסק, בפלטפורמה בה ביקש מהציבור להשיב לסקר בשאלת ההחזרה.

בווידאו: תיעוד מהמהומות בקפיטול: לינץ' בשוטר שנגרר לתוך ההמון ומוכה על ידיו/טוויטר
sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

כאמור, החברה חסמה את החשבונות של טראמפ בעקבות הסתערות תומכיו על גבעת הקפיטול בוושינגטון בינואר 2021, בזמן הדיון על אשרור הניצחון של ג'ו ביידן בבחירות. טראמפ, שלו עשרות מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, הפיץ מסרים מתסיסים וטענות קודם להתפרעות חסרת התקדים.

"החלטתו (של טראמפ) להשתמש בפלטפורמה כדי להוקיע ולא לגנות את מעשיהם של תומכיו בבניין הקפיטול הפריעה בצדק לאנשים בארצות הברית ובעולם", אמר המנכ"ל והבעלים מארק צוקרברג לאחר החסימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully