וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למדו מאפל: הסמארטפון הראשון שיגיע עם "אי דינאמי" כמו באייפון 14

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 11:20

כשאפל חשפה את הצג עם המידע המשתנה בראש המסך שלה, המכונה גם "אי דינאמי" באייפון 14 הייתה זו רק שאלה של זמן עד שהתכונה תועתק גם לסמארטפוני אנדרואיד. האם BBK עוברים לאי?

האי הדינאמי של realme. onleaks,
האי הדינאמי של realme/onleaks

אפל בשעתו עשתה מהלימון לימונדה, והפכה את המגרעת במסך לצג דינאמי. הייתה זו רק שאלה של זמן עד שיצרנית סמארטפון אנדרואידי כלשהו תעתיק את התכונה החדשה, ונראה שרילמי הפעם זכתה בגביע.
דבר ראשון, מה הוא "אי דינאמי"? בשנה שעברה, כשאפל הכריזה על האייפון 14 היא הציגה תוכנה שהיא קראה לה "אי דינאמי", שזה בעצם שם מסחרי יפה לצג קטן עם מידע משתנה בהתאם למה שבוחרים, שמופיע באזור המצלמה הקדמית, אזור שעד כה פשוט היה חור שחור בראש המסך שלנו.

אייפון 14 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
דומה? האי באייפון 14 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ציוץ של עובד החברה, הראה סמארטפון מסדרה C הכולל מה שהוא כינה "מיני קפסולה", שנראית בדיוק כמו אי דינאמי. בדומה למה שאפל עשתה, ה-"קפסולה" משולבת בראש המסך, ומסתירה את הפגם האסתטי שהוא חריר המצלמה הקדמית. בתמונה שצויצה, נראה בצג הזעיר מד טעינה. בהתחשב בעובדה שרילמי הוא מותג לבית BBK, החברה שמייצרת גם את טלפוני Oppo ו-OnePlus, לא מן הנמנע שהתכונה של צג דינאמי עשויה לצוץ גם בטלפונים שלהם.

הציוץ נמחק, אבל מאתר ההדלפות המוכר OnLeaks יצר הדמיה המציגה את התכונה ה-"חדשה" לבית רילמי בפעולה. האם ה-"מיני קפסולה" שהיא צג משתנה תופיע בטלפון סופי של החברה? ככל הנראה כן, אבל ימים יגידו.

  • עוד באותו נושא:
  • RealMe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully