וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת רשת גילתה שהיא מככבת בסרט פורנו ופרצה בבכי: "זה טראומתי"

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 17:39

המשפיענית והגיימרית "אניטה המתוקה" גילתה שפרצופה מתנוסס במספר סרטי פורנו שזוייפו והופצו ברשת - ומתקשה להתמודד עם הטראומה: "המעריצים שלי חושבים שזה אמיתי"

הגיימרית אניטה המתוקה התלוננה: השתמשו בי לפורנו מזוייף/SweetAnita

"אניטה המתוקה", כוכבת רשת בריטית בת 32 עם יותר מ-1.9 מיליון עוקבים בפלטפוורמת הסטרימינג -Twitch, נותרה מבועתת לאחר שגילתה שפניה הוכנסו דיגיטלית לקטעי פורנוגרפיית "דיפ-פייק".

"מעולם לא יצרתי אפילו טיפה אחת של תוכן מיני בחיי, אבל עכשיו אנשים פשוט מניחים שעשיתי את זה ושאני רוצה את זה", קוננה "אניטה המתוקה", שבחרה להסתיר את שמה האמיתי, בפני ה-SUN הבריטי, "אפשר לזייף ככה כל אחד. כל אחד מכל תחום בחיים יכול להיות מטרה לכך - וזה מרגיש כאילו לאנשים פשוט לא אכפת".

עבור הכנת סרטון דיפ-פייקס היוצרים משתמשים בבינה מלאכותית ובתוכנות למידה כדי להחליף פנים של אדם אחד באחר בסרטונים ובמדיה דיגיטלית אחרת. נשים מפורסמות כמו אמה ווטסון, גל גדות, סקרלט ג'והנסון ומישל אובמה כבר הופיעו כולן בסרטי דיפ-פייק בעלי אופי מיני - ועל אף ששימוש לא בהסכמה בתמונה של אדם בפורנוגרפיה עלול להוביל לתוצאות קשות, בארה"ב חוקים האוסרים על זיופי דיפ-פייקס נקבעו רק בטקסס, וירג'יניה וקליפורניה.

ככה הגיעה גל גדות לככב בסרט פורנו עם "אחיה החורג"

"פורנו דיפ פייק הרס את חיי"

אניטה, ממזרח אנג'ליה שבאנגליה - שבה על פי הדיווחים צפוי תיקון להצעת חוק הבטיחות המקוונת שיפליל זיופים שכאלה - גילתה כי דמותה הוצגה בפורנו ברשת ללא הסכמתה בינואר האחרון. התגלית המטרידה הגיעה כאשר ברנדון יואינג, בן ה-31, המכונה "אטריוק", שיתף קישור לאתר הווידאו המזויף במהלך תוכניתו ששודרה בלייב ברשת. מאוחר יותר פרסם יואינג התנצלות על שיתוף הקישור ל"פורנו" של אניטה וכיפר בדמעות על התנהלותו "הגסה" וה"מביכה".

עוד ממה שקורה שם

הסוף לטרנד המיני? "שדרנית הג'קוזי" נחסמת מטוויץ'

לכתבה המלאה
פורנו DEEPFAKE של סוויט אניטה. mrdeepfakes, Giphy
פורנו DEEPFAKE של סוויט אניטה/Giphy, mrdeepfakes

אולם, אחרי שצפתה בתכניתו ועשתה גוגל לשמה, אניטה "נחרדה" לגלות שמספר רב של זיופים פורנוגרפיים בהם עשו שימוש בתמונות שלה פורסמו ברשת. "זה לא קל להבדיל בין דיפ-פייק למציאות", אמרה אניטה. "אם אנשים יראו את הסרטון הזה בעוד 10 או 20 שנה, אף אחד לא יידע אם הייתי עובדת מין או אם זה היה זיוף".

היא הוסיפה: "דבר כזה עלול להוביל לפיטורייך מעבודות בעתיד, אם אנשים חושבים שעבדת בתעשיית הפורנו. זה משפיע על הביטחון שלך ועל איך שאנשים מתייחסים אליך. יש עליך סטיגמה".

הגיימרית אניטה המתוקה. YouTube/SweetAnita, צילום מסך
"זה משפיע על הביטחון שלך ועל איך שאנשים מתייחסים אליך. יש עליך סטיגמה"./צילום מסך, YouTube/SweetAnita
יואינג, הידוע יותר בשם אטריוק, בכה כשהתנצל על שיתוף הקישור. YouTube/Atrioc, צילום מסך
יואינג, הידוע יותר בשם אטריוק, בכה כשהתנצל על שיתוף הקישור/צילום מסך, YouTube/Atrioc

באשר לפוסט הבכייני של יואינג, אניטה אמרה: "אני לא ממש מקבלת את ההתנצלות שלו כי זה מעט מדי, מאוחר מדי. זה נראה כמו בקרת נזקים של מישהו שעומד בפני תביעה - במקום חרטה ממשית".

אניטה חוששת שלתפוצה ההמונית של הסרטונים שלה יהיו השלכות מתמשכות: "זה היה ללא הסכמה וההשפעות הן לתמיד", אמרה. "זה ישפיע על חיי בצורה דומה לפורנו נקמה, אז אני פשוט מתוסכלת, עייפה וקהה". היא סיפרה שישנן קהילות מקוונות המורכבות מאלפי חברים בעלי רצון משותף להפוך כוכבת רשת לשחקנית פורנו. "זה דבר אחד נוסף ברשימה אינסופית וממצה שיוצרות תוכן נשיות צריכות לקחת על עצמן וזה טראומטי", אמרה אניטה. בנוסף לעלות הטיפול כדי לסייע בהתמודדות עם הטראומה, זה עולה "אלפי דולרים" לנקוט בצעדים משפטיים, להתעמת עם העבריינים ולהוריד את התוכן מהרשת.


עוד על גיימריות
איומי רצח, הטרדות ואונס: עולמן הסודי של הגיימריות

הצעירות הללו מרוויחות מיליונים מאנשים שצופים בהן משחקות במשחקי וידאו

הגיימרית אניטה המתוקה. YouTube/SweetAnita, צילום מסך
"זה היה ללא הסכמה וההשפעות הן לתמיד"/צילום מסך, YouTube/SweetAnita

היא גם ציינה ש"חוסר אמפתיה" נרשם כלפיה מצד הגיימרים הגברים, שלדבריה לעתים קרובות "מאשימים נשים" בתוכן המזויף שפורסם. "נראה שהם לא חושבים שמה שקרה לנו הוא אמיתי. הם פשוט רואים בנו נשים שמתלוננות על כך שהן אובייקט בפנטזיות מיניות", אמרה אניטה, "זה ממש ממש קשה, אבל האתגר הגדול ביותר עד כה היה לנסות להסביר לאנשים את ההשפעה האמיתית של דברים כאלה על חייהם של אנשים ועד כמה קבועה היא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully