וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התמונות החדשות האלה הן ההוכחה שאנחנו לא לבד ביקום"

5.7.2023 / 0:01

רודף חייזרים בריטי טוען שראה עצם מעופף בעל "נוכחות חייזרית" בפעם השנייה תוך חודש ומאמין ש"הם רק רוצים לשמור עלינו, יש להם כוונות טובות". צפו והחליטו האם הוא צודק

צילום מסך

חוקר עב"מים בריטי מאמין שתמונות חדשות של חפץ בלתי מזוהה שמרחף באויר הן בין העדויות הטובות ביותר, שרק הולכות וגדלות לכך ש"אנחנו לא לבד ביקום". בניו יורק פוסט דווח שג'ון מוניר צילם בשבוע האחרון של יוני תמונות מוזרות של עצם מעופף לא מזוהה שמרחף מעל אזור כפרי בדבון שבאנגליה, כשלטענתו מדובר ללא ספק ב"צלחת מעופפת של חייזרים".

"ניצוץ של אור תפס את עיניי ברגע שמשהו בעל מראה מתכתי הגיח מבין העננים", אמר מונר ל"מירור". הוא טען שלאובייקט המוזר היה "סביבו שדה כוח שנובע ממנו", והוא הצליח ללכוד במהירות כמה תמונות עם המצלמה הדיגיטלית שלו.

חללית שנצפתה מעל עיירה בריטית. John Mooner/Pen News, צילום מסך
האם זאת חללית?/צילום מסך, John Mooner/Pen News

"הייתי המום לחלוטין ממה שראיתי", המשיך מוניר, שבעבר טען כי נחטף על ידי חייזרים ומאז הוא חוקר את התחום.

הוא הוסיף: "זו הייתה ללא ספק צלחת מעופפת עם שני חלונות מלבניים שחורים בחלק הכיפתי העליון שלה וארבעה פתחים שחורים לאורך החלק התחתון של המבנה שלה."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חללית שנצפתה מעל עיירה בריטית. John Mooner/Pen News, צילום מסך
חללית שנצפתה מעל עיירה בריטית/צילום מסך, John Mooner/Pen News

בבדיקה מדוקדקת יותר, החפץ המטושטש - שלטענת מוניר טס בעננים במהירות של 1,600 קמ"ש - יכול להידמות במעורפל לחללית כמו שרואים בסרט מדע בדיוני הוליוודי.

עוד תיעודים בלתי מוסברים

תיעוד נדיר של חיל הים האמריקני מציג עב"ם כדורי מרחף ואז צולל לים

תמונת העב"מ הברורה ביותר שצולמה אי פעם נחשפה אחרי 32 שנים

הסבר על חללית שנצפתה. John Mooner/Pen News, צילום מסך
זה מה שלטענתו הוא ראה/צילום מסך, John Mooner/Pen News

"כל כך התרגשתי, שהמשכתי לעקוב אחרי האזור בתקווה שאראה שוב את כלי הטיס המדהים הזה", הוא אמר. "ואז, דקות לאחר מכן, למעשה קיבלתי את ההזדמנות לראות אותו שוב כשהוא זינק במהירות מהענן. לצערי, הפעם הצלחתי לצלם רק את הצד התחתון של האנומליה הצלחתית הזו."

בכל מקרה הוא קבע שהתצפית הזו היא "ראיה ודאית" לכך שחייזרים מבקרים באופן שגרתי בכוכב הלכת שלנו. "זה אמיתי לחלוטין. הנוכחות החייזרית היא אמיתית. אנחנו לא לבד", הוא סיכם את המאורע.

וזה לא הפעם הראשןנה שהוא מצלם חייזרים

באופן לא מפתיע, זו לא הפעם הראשונה שמוניר מזהה עב"מים בשמיים מעל דבון. מוקדם יותר החודש, הוא תיעד 'משהו מרחף' בתערוכה אווירית ליד החיצים האדומים - הצוות האווירובטי של חיל האוויר המלכותי הבריטי.

הוא כמובן משוכנע שגם זה היו חלליות של חייזרים והוא מעריך שלחייזרים יש בסיס איפשהו באזור תעלת למאנש והוסיף שהוא מאמין ש"יש להם רק כוונות טובות והם שומרים עלינו".".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully