וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו העיירה בה מסתתרת מעבדת ניסויים של חייזרים - והתרחש בה קרב עקוב מדם

4.4.2024 / 0:07

קבלו הצצה ל"בסיס העב"מים המסתורי של דולסה" בו טוענים חובבי תיאוריות קונספירציה ש-60 חיילים אמריקאים נהרגו על ידי חייזרים במלחמה חשאית - ומאז המקום הפך למעבדת ניסויים בבני אדם

מה קורה מתחת לפני האדמה ליד העיר דולצ'ה בניו מקסיקו?/the_woken_undead/

חוקרי עב"מים ומומחים לתיאוריות קונספירציה טוענים שבסיס של חייזרים מוסתר מתחת לאדמת עיירה מקסיקנית בשם דולסה, שם התחוללה מלחמה של ממש בה נהרגו 60 חיילים אמריקאים - שמשמשים מאז לניסויים של החוצנים. נכון, זה נשמע מאוד מוזר ומופרך, אבל ישנם רבים שבטוחים שזו אמת לאמיתה ולכן חשוב לדבר עליה.

חוקרי חוצנים משוכנעים שהכפר המרוחק דולסה שליד ניו מקסיקו, הוא ביתו של בונקר צבאי בן שבע קומות תת קרקעיות שמתחרה באזור 51 של נבאדה על טענות חסרות שחר ששם מוסתרת ההוכחה לקיומם של חוצנים שחיים על פני כדור הארץ.

פחות מ-3,000 בני אדם חיים בעיירה הקטנטנה הזו והם מודעים היטב לתיאוריות הקונספירציה המלחיצות לפיהן מתחת לבתיהם מסתתר בסיס חייזרים סודי, שבו חברו יצורים מחוץ לכדור הארץ אל בני אדם כדי לבצע ניסויים במין האנושי. עד כמה שזה נשמע מטורף, הטענות על ההתרחשויות המוזרות הללו עלו לראשונה באמצע שנות ה-70 על ידי שוטר מניו מקסיקו, גבריאל ואלדז, שאמר כי נתקל במום מטריד בבקר באזור. השוטר טען שבתוך גופת פרה מתה הוא מצא את מה שלטענתו הוא "הכלאה של אדם, קוף וצפרדע".

בשנת 1979, נטען כי עובדים שחפרו בונקר צבאי במקום נתקלו בטעות בחייזרים שחיים שם במערות - מה שהוביל לקרב ענק שהביא למותם של עשרות חיילים אמריקאים. כשאחד ממפיצי תיאורית הקונספירציה מאחורי הסיפור המופרך טען שיש לו צלקות מהקרב שיוכיחו את מה שקרה אז והוא הציג בגאווה את האצבעות החסרות בידו השמאלית שלטענתו פוצצו על ידי אקדח לייזר חייזרי.

חושף השחיתויות מטעם עצמו, פיליפ שניידר, סיפר שעבד על בניית בסיס ענק תת-קרקעי בזמן המלחמה הקרה ליד דולסה, כאשר לטענתו הוא וצוות המהנדסים שלו פרצו דרך למערכת מערות עתיקה שבה חוצנים "אפורים" הקימו בסיס. שניידר אמר גם שהוא התעמת פיזית עם יצורים בגובה שני מטרים שהסריחו כמו אשפה בוערת. כשפתח לעברם באש, הוא טען שהרג שניים לפני שנפצע בעצמו מ"סוג של אקדח פלזמה". הוא שרד את הקרב אבל טען שאיבד כמה אצבעות. לטענתו הצבא הזעיק כוחות מיוחדים והתפתח שם קרב ענק. 60 בני אדם ו"חייזרים" רבים נספו בקרב.

עם זאת, למרות טענותיו, מעולם לא הוצגה שם הוכחה מוחלטת לדברים הללו, מה שלא מפריע לשניידר להופיע בקביעות בכנסים של חובבי עב"מים מאז שנות ה-90 כש"יצא לציבור" עם הסיפור הזה לראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

לדברי חוקר הקונספירציה, גיל קרלסון, דיווחים שונים מצביעים על קיומו של בסיס תת-קרקעי בן שבע קומות בדולסה. עוד טוענים כי החייזרים הללו הם אלה שלכאורה התרסקו במהלך תקרית רוזוול הידועה לשמצה ב-1947. שניידר אמר מאוחר יותר שיש עדיין מלחמה מתחת לקרום כדור הארץ והיא נמשכת מאז אותה תקופה. הוא טען כי 1,477 בסיסים תת-קרקעיים הוקמו כדי לנהל את המלחמה בעלות של 17 מיליארד דולר, כולם ממומנים על ידי תקציב סודי. במקביל טען שניידר שחלק מהחייזרים עשו שלום עם שכניהם ומשתפים פעולה עם בני האדם, כשהבסיס שהוא עזר לבנות מכיל מעבדה שבה מבוצעים ניסויים איומים בבני אדם.

שניידר העניק הרצאות נרחבות בנושא בהן הוא טווה רשת עצומה וסבוכה של תיאוריות על "פרויקטים סודיים" של ממשלת ארה"ב - עד שנמצא מת באורגון בשנת 1996 במה שהוגדר כהתאבדות, על אף שתמיד אמר למשפחתו שאם הוא ימצא מת, זה לא יהיה כתוצאה מהתאבדות. זה הוביל כמובן את חובבי תיאוריות הקונספירציה לתהות האם הוא חוסל בגלל שדיבר יותר מדי.

שחקן מפתח נוסף בתיאוריית הקונספירציה על דולסה הוא אדם בשם ד"ר פול בנביץ. ב-1979 הוא היה חבר בארגון לחקר תופעות אוויריות, שהייתה קבוצת חקירות עב"מים אזרחית. כחלק מעבודתו, הוא העלה כמה טענות נועזות לגבי דולסה שנבעו ממה שלטענתו היה "תקשורת סודית ביותר" שהגיעה לידיו. על פי הדיווחים, הוא השתכנע שדבריו של השוטר ואלדז על מומים בבקר היו תוצאה של חייזרים שביצעו בהם ניסויים. לאחר מכן, ככל הנראה, הוא החל לקלוט אותות אלקטרוניים שלדעתו בקעו מתחתית האדמה.

גם הוא היה נחוש בדעתו שיש בסיס תת-קרקעי סודי בדולסה ושהוא משמש גם את החייזרים וגם את צבא ארצות הברית כדי לבצע "ניסויים אכזריים בבני אדם". טענותיו פורסמו בצהובון הידוע לשמצה "וויקלי וורלד ניוז" בשנת 1988 - בכתבה שטענה שהחייזרים מבצעים "ניסויים גנטיים על שפני ניסיונות אנושיים".

במשך המון שנים התעלמו מהטענות שלו ועל אף שפרסם מאמר בשם "פרויקט בטא" בו פירט כיצד ניתן לחשוף את הבסיס וכיצד ניתן לצאת להתקפה עליו, היה קשה מאוד להשיג את אותו מאמר מדובר. למרבה הצער, רוב האנשים תייגו אותו כהזוי והוא סבל מהתמוטטות נפשית שנים לאחר מכן. הוא מת ב-23 ביוני 2003 והתעלומה של מה באמת מסתתר מתחת לדולסה נותרה בלתי פתורה.

מאז נצפו באזור עב"מים במשך שנים, כאשר כמה אנשים מקומיים אפילו צילמו את ה"חלליות" הללו.

סיפורים על בסיסים תת-קרקעיים עמוקים ומרווחים ברחבי ארה"ב הם ציר פופולרי של תיאוריות קונספירציה - שלאחרונה צצו גם במיתולוגיה רחבת ההיקף של אנשי QAnon, אבל לאף אחת מהטענות הללו מעולם לא ניתנה אפילו בדל ראיה קונקרטית אחת וכל הגורמים הרשמיים מגדירים אותן כשקריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully