וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנים פשטו על ביתו של אדם שטוען שיש בידיו מידע על אזור 51

19.5.2024 / 0:03

בעל אתר אינטרנט שמתיימר לחשוף את האמת על "אזור 51" המסתורי סיפר שחברים בפורום שלו גילו מה באמת קורה בבסיס האווירי ויש לו הוכחה לכך: סוכנים פדרליים פשוט על ביתו

טריילר לדוקו Dreamland- A Storming Area 51 Story/Prodigy

מפעיל של אתר אינטרנט שמתיימר לחשוף את האמת על "אזור 51" המפוקפק סיפר כי סוכנים פדרליים פשטו על ביתו והחרימו את מחשביו. אזור 51 הוא שטח צבאי סגור הנמצא בחלקה הדרומי של מדינת נבדה, ארה"ב. הסודיות הרבה סביבו הובילה רבים להאמין כי האזור קשור למספר פעילויות העוסקות בחייזרים, ונערכות בו בדיקות וניסויים בטכנולוגיות עתידניות של עב"מים והכל מוסתר על ידי הממשל.

בגלל שהאזור מהווה מקור לתיאוריות קונספירציות רבות, בשנת 1999 זורג ארנו השיק את האתר Dreamland Resort כדי לספק לאנשים בעלי דעות דומות פורום בו יוכלו לחלוק את התיאוריות שלהם על המתקן הצבאי האמריקני הידוע לשמצה. לאחר שסוכנים פדרליים פשטו על ביתו של אחד ממשתמשיו, הוא השתכנע שאותו חבר חשף את האמת על מה שקורה שם.

הוא גם מאמין שחיל האוויר האמריקאי בוחן מטוסי ריגול וטכנולוגיית שיבוש מל"טים. "הם מטיסים מל"טים, זה ברור", טען ארנו, "הרוסים והסינים עובדים על טכנולוגיות כדי לשבש את המל"טים שלנו. אנחנו עובדים על דברים כדי לשבש את המל"טים שלהם. השלב הבא הוא איך אנחנו הופכים את תקשורת המל"טים לבטוחה יותר". עם זאת, לטענתו, הבדיקות הללו נערכות במתקן נסתר עוד יותר - "בסיס שבתוך הבסיס הסודי".

ארנו, שמכנה את עצמו "ותיק החוקרים של אזור 51", הסביר: "יש להם עמק ריק ממש צפונית לאגם גרום, ויש להם את רכס ההרים שבו הם יכולים 'לשחק' כמעט עם כל מה שהם רוצים. יש להם ניסיון של עשרות שנים בהסתרת דברים. תראו כמה מהמטוסים האקזוטיים, כמו הטאסיט בלו שפותח בסודיות מוחלטת, הוטס בסודיות, ואז פתאום שמו אותו במוזיאון ואמרו, 'כן, היה לנו את זה לזמן מה'. זה קורה שם בחוץ. אזור 51 לא הולך לשום מקום".

עוד בנושא:
יוטיובר נעלם באופן מסתורי אחרי שביקר ב"מערה סודית" ליד אזור 51

סוכן CIA לשעבר חושף סודות על אזור 51: "פגשתי חייזרים בשר ודם"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

גם על ביתו של ארנו פשטו סוכנים פדרליים בנובמבר 2022 בהקשר לקונספירציות שפרסם. לדבריו הוא היה במיטה בביתו ברייצ'ל, נבאדה, כשכשני תריסר סוכנים פרצו דרך דלת ביתו, אזקו אותו והובילו אותו לחקירה, כך הוא מספר. לאחר מכן הם מסרו לו צו חיפוש בביתו, הוא הוא הואשם ב"קנוניה" ו"צילום מתקנים ביטחוניים".

עם הפשיטה על הנכס, סוכנים החרימו ארבעה מהמחשבים של ארנו, מספר כוננים קשיחים, טלפונים, מצלמות ומזל"ט. כמעט שנתיים לאחר מכן, ארנו לא בטוח אם הוא יעמוד למשפט או יכנס לכלא, אולם התיק של הממשלה נגדו - יהיה אשר יהיה - לא מונע ממנו להמשיך במשימתו.

ארנו אמר לדיילי מייל שהוא ממש לא מתכוון לנטוש את משימתו והוא מאמין שגם ה"אנשים בשחור" שבודקים טכנולוגיה צבאית במדבר לא מתכננים להפסיק. "זה פורח שם בחוץ," אמר ארנו, "אזור 51 לא הולך לשום מקום".

את כל המידע שיש ברשותו אפשר למצוא באתר שלו, שפועל ללא פרסומות מאז מרץ 2019. באנר באתר מעודד אנשים לתרום ל-GoFundMe, בקריאה "חופש הביטוי תחת מתקפה: ה-FBI רוצה לסגור אותנו עם פשיטות לא מוצדקות והאשמות שווא. עזרו לנו להילחם על חופש הדיבור שלנו ועל זכויותינו לפי התיקון הראשון לחוקת ארצות הברית!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully