וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוט "מדוכא מעבודתו" השליך את עצמו במורד המדרגות בניסיון התאבדות

2.7.2024 / 0:04

סייבורג "שירות המדינה הדרום קוריאני" - שנועד לספק מסמכים ומידע לציבור - השליך את עצמו במורד המדרגות במה שרבים מחשיבים כניסיון התאבדות בגלל "העבודה המאוד משעממת" במועצת העיר

היכולות המטורפות של הרובוטים של בוסטון דיינמיקס/מערכת וואלה! News

רובוט עובד מדינה, שנתן שירותים עבור מועצת עיר בדרום קוריאה, נמצא ללא "רוח חיים", כלומר ללא תגובה, לאחר שככל הנראה השליך את עצמו במורד המדרגות כמה שהוגדר כ"ניסיון התאבדות".

המקומיים מתאבלים כעת על מקרה ההתאבדות הרובוטי הראשון במדינה. מועצת העיר גומי הודיעה כי הרובוט מושבת כעת לאחר שנפל מגובה של שני מטרים במורד המדרגות בסביבות השעה 16:00 ביום חמישי שעבר. הוא נמצא ע"י העובדים כשהוא מרוסק, שוכב על רצפת חדר המדרגות בין הקומה הראשונה לשנייה של בניין המועצה.

הסייבורג של שירות המדינה - שנראה כמו פח לבן עם מסך בצדו - נועד להעביר מסמכים ומידע לתושבים, אך הוא "שם קץ לחייו" לאחר שפיוז התפוצץ אצלו "מרוב שעמום" בזמן שמילא את תפקידו עבור מועצת העיר גומי. עדים אמרו שהוא נמצא מנופץ לאחר שראו אותו "מסתובב הלוך ושוב במקום אחד כאילו מישהו היה שם".

גורם רשמי מטעם מועצת גומי שנמצאת בדרום מזרח קוריאה הדרומית אמר כי בוצעה חקירה לבדיקת סיבת "התאבדותו". הוא הוסיף: "חתיכות נאספו וינותחו. הרובוט סייע במסירת מסמכים, קידום העיר ומסירת מידע לתושבים המקומיים". אחד העובדים סיפר: "הוא היה אחד מאיתנו. הוא עבד בחריצות".

הרובוט שיווצר על ידי Bear Robotics הופעל בשנה שעברה ועבד בין השעות 9:00-18:00. היה לו כרטיס עובד שירות משלו. הוא תוכנת להיות חכם מספיק להזמין לעצמו מעלית כדי שיוכל לעבור בין הקומות השונות בעירייה בכוחות עצמו.

הכותרות בתקשורת המקומית הטילו ספק בהתאבדות הרובוט לכאורה ותהו "מדוע שהפקיד האזרחי החרוץ יעשה את זה?". אחרים תהו "האם העבודה הזו קשה מדי עבור רובוט?". משום מה אף אחד מהם לא העלה את האפשרות שהרובוט לא "שם קץ לחייו" אלא שמישהו דחף אותו במדרגות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בדרום קוריאה יש את צפיפות הרובוטים הגבוהה ביותר בעולם, עם סייבורג אחד על כל עשרה עובדים, כך עולה מהנתונים של הפדרציה הבינלאומית לרובוטיקה. מועצת העיר גומי אומרת שהיא אינה מתכננת להעסיק פקיד רובוטי מחליף בשלב זה.

עוד בנושא:
פריצת דרך: הרובוט הזה רואה ויודע לנהל שיחות מורכבות כמו בן אדם

"תוכנת להיות קריפ": רובוט AI הטריד מינית כתבת בשידור חי

התקרית מתרחשת בזמן שהיפנים עשו פריצת דרך משמעותית ביצירת רובוטים עם יכולת ריפוי עצמי, בדומה לאלו שנראו בסרטי "שליחות קטלנית". חוקרים גילו שיטה להצמדת רקמת עור מהונדסת לרובוטים דמויי אדם. ההתקדמות עשויה להוביל ליצירת רובוטים בעלי ניידות משופרת, יכולות ריפוי עצמית, יכולות חישה ומראה יותר מציאותי.

הצוות, בראשותו של פרופסור שוג'י טאקוצ'י מאוניברסיטת טוקיו, שאב השראה מרצועות עור אנושיות ושילב נקבים מיוחדים בפניו של הרובוט כדי לעזור לשכבת העור להיצמד. המחקר שלהם, שפורסם ב-Cell Reports Physical Science, יכול גם להועיל לתעשיית הקוסמטיקה ולסייע בהכשרת מנתחים פלסטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully