וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למומיות החייזרים בעלות 3 האצבעות שנמצאו בפרו יש טביעת אצבע לא אנושית?

25.7.2024 / 0:05

למרות שחוקרים ממשלתיים שבדקו את המומיות שהציג "מומחה החייזרים" בפני הקונגרס המקסיקני קבעו שהן בובות שהורכבו מנייר ועצמות של חיות, צוות של עו"ד, חוקרים ומומחים רפואיים בדק מומיה אחרת שלו ונדהם ממה שמצא

בדיקות מעבדה וסריקות נערכו לגופות ה"חייזרים" שהוצגו בקונגרס במקסיקו/רויטרס

המסתורין סביב ה"מומיות החייזריות" של פרו ממשיל חספק כותרות לאחר שעורך דין שבדק לאחרונה את מה שפורסם שהן גופות "לא אנושיות" של מה שנטען שהם חייזרים, גילה שליצורים דמויי האדם בעלי שלוש האצבעות יש טביעות אצבע "ישרות" שאינן דומות לאלה של בני האדם.

כן. למרות אינספור פרסומים ובדיקות שהפריכו את הטענות שמדובר בחייזרים יש מי שעדיין מנסה לשמור את התעלומה הזו החיים. בדיילי מייל דווח שעו"ד ג'ושוע מקדואל, תובע לשעבר בקולורדו וסנגור בהווה, בדק את אחת הגופות המוזרות הזעירות - שזכתה לשם "מריה" - עם שלושה רופאים שכיום הם בודקים רפואיים משפטיים עצמאיים מארצות הברית. הוא והמומחים שלו נדהמו לגלות שטביעות האצבעות על הגופות היו בקווים ישרים לחלוטין.

"אלה לא היו דפוסי טביעת אצבע אנושית מסורתית", אמר עורך הדין, ג'ושוע מקדואל, לדיילי מייל, "לא ראינו לולאות או פיתולים על טביעות אצבעות הידיים או על אצבעות הרגליים. אני תובע לשעבר. אני עורך דין פלילי. ראיתי הרבה טביעות אצבעות ואלה לא היו טביעות אצבע קלאסיות", הוסיף.

יותר מחצי תריסר ממה שמכונות "מומיות החייזרים" נחשפו בספטמבר על ידי העיתונאי המקסיקני ו"מומחה העב"מים" השנוי במחלוקת, חוסה ג'יימה מאוסן , שהציג את ממצאיו בפני הקונגרס של מקסיקו.

מקדואל והמומחים הרפואיים האמריקאים נסעו עם מאוסן לפרו באפריל האחרון כדי לחקור את הגופות. בעוד שעורך הדין הודה שהמחסור של טביעות אצבע אנושיות הוא תמוה, הוא גם אמר שזה יהיה "מוקדם מאוד" לצאת הצהרה כלשהי על מוצאן של המומיות. אחד ההסברים האפשריים לטביעות האצבע הישרות בצורה יוצאת דופן "יכול להיות שיש קשר לאופן שבו העור שלה נשמר", הוא אמר וציין שבכל מקרה זה "מוזר מאוד".

גופה של מריה מכוסה באדמה דיאטומית - מינרל טבעי רך המורכב בעיקר מסיליקה שהוא סוג של אבקה לבנה העשויה ממשקעים של אצות מאובנות שנמצאות בגופי מים. "עם זאת, על האצבעות שנחשפו, רכסי האפידרמיס שראיתי נראו ברובם בקווים ישרים", אמר.

למרות שלא קבע החלטה רשמית לגבי הגופות והאם הן אנושיות או של חוצנים, מקדואל אמר שהוא עדיין מבלה שעות בפענוח התיק.

מקדואל, סגן התובע המחוזי לשעבר במחוז של קולורדו, לקח חוקר מקרי מוות מדנוור ואנתרופולוג משפטי ממשרד הבוחן הרפואי של מדינת מרילנד לפרו כדי לחקור את המומיות. הוא גם הביא את אביו, ד"ר ג'ון מקדואל, מומחה לרפואה משפטית ופרופסור בדימוס באוניברסיטת קולורדו.

עוד על מומיות החייזרים
"בדקתי את מומיות החייזרים המקסיקניות - הסיפור האמיתי שלהן אפל מאוד"

יש אישור: "מומיות החייזרים המקסיקניות" - הן לא של בני אדם

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
תמונה של אחת מטביעות האצבע יוצאות הדופן של המומיה שהועלתה לרשתות החברתיות על ידי חוסה בייזן ומיוחסת למנתח חיל הים המקסיקני ד"ר חוסה דה ז'סוס זלצ'ה בניטז, שבדק גם את המומיות ה"זרות" הפרואניות. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמונה של אחת מטביעות האצבע יוצאות הדופן של המומיה שהועלתה לרשתות החברתיות על ידי חוסה בייזן ומיוחסת למנתח חיל הים המקסיקני ד"ר חוסה דה ז'סוס זלצ'ה בניטז, שבדק גם את המומיות ה"זרות" הפרואניות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ה"חייזרים" בגובה 4 מטרים, שכונו "מומיות הנסקה" על שם האזור בפרו שבו התגלו עלו לכותרות ברחבי העולם עם ראשיהן המוארכים וידיהן בעלות שלוש האצבעות.

מאוסן הציג לקונגרס במקסיקו גרסאות זעירות יותר של מה שהוא טען הן גוויות אותנטיות של "יצורים לא אנושיים". מאוסן טען כי הגופות, אותם כינה קלרה ומאוריסיו, הם מלפני בין 700 ל -1,800 שנה, והם נמצאו בשנת 2017 בקוסקו, פרו, בסמוך לקווי הנסקה המסתוריים. הוא טען בתוקף שהממצאים הללו הם מחוץ לכדור הארץ, למרות פקפוק גדול מאוד מצד מדענים ופקידי ממשל פרואנים שאומרים שמדובר בלא יותר מאשר מתיחה.

המכון לרפואה משפטית של פרו חושף מהן באמת "המומיות החייזריות" שהוצגו לפני הקונגרס במקסיקו/רויטרס

בינואר קבעו השלטונות הפרואניים שבדיקה שלהם מצאה שמדובר ב"בובות" שהורכבו מנייר, דבק, מתכת ועצמות אדם וחיות. "הם לא חוצנים; הם לא חייזרים", אמר הארכיאולוג הפורנזי פלביו אסטרדה מהמכון לרפואה משפטית של פרו שחקר אותן. "המסקנה היא פשוטה: אלו הן בובות שהורכבו יחד עם עצמות של בעלי חיים מכוכב הלכת הזה, עם דבק סינתטי מודרני, ולכן הן לא "לא אנושיות ולא הורכבו בתקופות טרום-היספניות".

המומחים שלו הראו אז את הבובות, באורך 60 ס"מ, כשהן מולבשות בבגדי דודות אדומים, כתומים וירוקים. הם אמרו כי הבדיקות שלהם מצאו שהשרידים הכילו עצמות ציפורים, כלבים ובעלי חיים אחרים ששימשו ליצירת הדמויות, למעט הידיים שלהם (שנבנו בצורה "גרועה מאוד"), שנוצרו עם עצמות אנושיות.

מריה, לעומת זאת, לא דומה לחלק מהדגימות הקטנות האחרות, לפי ה"דיילי מייל". ניתוח של טביעות האצבע שלה מצביע על כך שייתכן שחלק מהמומיות אינן בובות או שהן נבנו על ידי חומר מוזר אחר.

גופת "חייזר" שהוצגה בקונגרס במקסיקו. רויטרס
גופת "חייזר" שהוצגה בקונגרס במקסיקו/רויטרס

צוות של 10 חוקרים מקסיקנים מצא (שנשכרו ע"י מאוסן ולכן אמינותם הוטלה בספק) קבע שלאחר בדיקה מקפת מצאו ש-30% מה-DNA של המומיות הללו אינו אנושי - אלא הוא מ"זן לא ידוע".

בניו יורק פוסט דווח שבחודש במרץ, צמד יוצרי סרטים שעבדו על סרט תיעודי על שרידים חנוטים שונים טענו שצילומי רנטגן שביצעו חשפו שהמומיות אינן מזויפות, אם כי ייתכן שהן לא מכוכב אחר. הם אמרו שהם מאמינים שהם יכולים להוות עדות למין חדש שהושפע מ"מניפולציה גנטית". מקדוול, לעומת זאת, אמר מוקדם יותר השנה שהוא רוצה "מחקרי DNA ממשיים ומוחלטים שנעשו במעבדות מוכרות לקהילה המדעית" לפני שהוא יקפוץ למסקנות כלשהן.

"צריך לחזור על תיארוך הפחמן בשיטות מתוחכמות יותר. אלה דברים שאנחנו מחפשים", אמר צוות המחקר שלו בהצהרה. "החקירה המוקדמת שלנו באמת רק הובילה לעובדה שיש צורך בחקירה נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully