וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמך של סמסונג חושף: "רוצים להיות כמו האייפון"

8.8.2012 / 11:55

אפל חשפה מסמך בו משווה סמסונג בין האייפון לגלקסי S ומציינת שוב ושוב את נחיתות המכשיר שלה לעומת המתחרה

משפט אפל-סמסונג מביא את החברות לחשוף נתונים פנימיים, שמצליחים לעניין פעם אחר פעם. כעת נחשף על ידי אפל במסגרת המשפט מסמך פנימי של סמסונג בן 132 עמודים, המשווה בין מכשיר הגלקסי S לאייפון. המסמך, שנכתב בקוריאנית ב-2010, משווה בין הפיצ'רים של שני המכשירים ונותן המלצה מה על סמסונג לעשות הלאה בכל אחד מהם. התשובה, בדרך כלל: להיות יותר כמו האייפון.

לפי המסמך, הגלקסי S צריך להידמות לאייפון ולכלול ממשק משתמש דומה ומערכת הפעלה הדומה ל-iOS. בין השאר נסקרים עמוד הבית, הדפדפן, שירות שליחת ההודעות, מולטימדיה והאפליקציות בשני המכשירים. בין ההצעות המובאות: להוסיף למסכים ריקים את החיווי "בטעינה" - כפי שקורה באפליקציית יוטיוב של האייפון, אותה יצרה אפל (ושתיפרד מהמכשיר בקרוב). בנוסף, בדיון על שירות ההודעות כתבו מהנדסי סמסונג ש"בקבלת אירועים יש קושי לזהותם ולגשת אליהם" בגלקסי, בעוד שבאייפון "הודעות שהתקבלו הן מזוהות ונגישות בקלות". עוד הם מתחו ביקורת על שימוש לא יעיל בחללים ריקים על המסך של הגלקסי לעומת שימוש יעיל שלהם באייפון.

ההצעה "להיות יותר כמו האייפון" חוזרת על עצמה שוב ושוב ומקלה על אפל לטעון שסמסונג העתיקה ביודעין את המכשיר שלה ושלא מדובר, כפי שטוענת הנתבעת, בכיוון כללי שלקח כל שוק הסמארטפונים באותה עת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully