וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מסתבכת: דובר נטפליקס פוטר אחרי שהשתמש במילה "ניגר"

24.6.2018 / 16:43

חברת נטפליקס שוב פעם מסתבכת והפעם ההסתבכות הזאת גרמה לדובר החברה להתפטר. על פי הדיווחים, דובר החברה ג'ונתן פרידלנד פוטר אחרי שאמר כמה פעמים בפני עובדי החברה את המילה "ניגר".

אחרי שהסירה את המילה "שלום" מהחולצה של הראפר ג'יי זי, חברת נטפליקס מסתבכת והפעם בגלל שדובר החברה ג'ונתן פרידלנד התבטא בצורה גזענית מספר פעמים. על פי הדיווחים, הדובר השתמש במילה "ניגר" מספר רב של פעמים עד שנאלץ להתפטר בעקבות ההתבטאויות. שירות הסטרימינג הגיע לישראל לפני כמעט שנתיים ומאז שינה את הרגלי הצפייה של עשרות אלפי ישראלים. הוא לקח את הרגלי הצפייה המוכרים לנו והפך אותם לזמינים בכל זמן, מכל מקום בעולם ומכל מכשיר. בעולם נטפליקס הספיקה לגייס מעל ל-120 מיליון מנויים וכוללת כ-5,400 עובדים.

"השימוש המוגבר שלו במילה 'ניגר' בלפחות שני מקרים בזמן העבודה, הייתה בלתי מתקבלת", כתב ריד הייסטינגס, מנכ"ל נטפליקס במסמך פנימי של החברה בנוגע לפיטוריו של פרידלנד שהודלף על ידיThe Hollywood Reporter. "המקרה הראשון היה לפני כמה חודשים בפגישת יחסי ציבור הנוגעת בשימוש במילים רגישות. מספר גדול של אנשים התלוננו בפניו מיד לאחר מכן על שימושו במילה, תוך אזכור שמדוברת במילה פוגענית ולא ראויה. הוא התנצל בפני כל הנוכחים בחדר וקיווינו שהמקרה לא יחזור על עצמו", הוסיף.

עוד בנושא:
משתמשים בנטפליקס? חמישה טיפים שאתם חייבים להכיר
הטיפ הסודי בנטפליקס: בלחיצת כפתור תפתחו תכנים נוספים
"אסור להסתכל אחד על השנייה יותר מחמש שניות": ההוראות המחמירות של נטפליקס לעובדים
מדוע נטפליקס העלימה את המילה "שלום" מהחולצה של ג'יי זי?

ראש מחלקת הדוברות של נטפליקס לשעבר ג'ונתן פרידלנד. נטפליקס,
ג'ונתן פרידלנד, ראש מחלקת הדוברות של נטפליקס לשעבר/נטפליקס

המקרה חזר על עצמו שוב, כשציין את המילה בפני שני אנשי צוות כהיי אור שניסו לעזור לו להתמודד עם המקרה הראשון. "המקרה הבהיר לנו שמדובר בחוסר הבנה עמוקה, ושעלינו לפטר את פרידלנד באופן מידי", הוסיף הייסטינגס. פרידלנד הגיע לנטפליקס בשנת 2011 אל מחלקת התקשורת של החברה ושנה אחר כך קודם לדובר הראשי של נטפליקס. בעברו עוד כיהן כראש הלשכה של העיתון "Wall Street Journal".

עוד באותו נושא

"אסור להסתכל אחד על השנייה יותר מחמש שניות": ההוראות המחמירות של נטפליקס לעובדים

לכתבה המלאה

בשישי האחרון התייחס לפיטוריו בטוויטר: "מנהיגים צריכים לפעול ולא לקבל נזיפות ובכך להוות דוגמה, ולצערי נפלתי מהסטנדרט הזה כשדיברתי בחוסר רגישות אל הצוות שלי. אני מרגיש נורא על מה שגרמתי לאנשים בחברה שאני אוהב וזו שאני רוצה שכולם בה ירגישו כלולים ומוערכים".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק ובטלגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully