וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהביקור ביד ושם ועד לקינוח במעון ראש הממשלה: הרשת צוחקת על ביקורו של הנסיך וויליאם

27.6.2018 / 10:19

לראשונה מזה 70 שנה הגיע נציג של משפחת המלוכה הבריטית לישראל. בתקופה זו נראה שהחרימה את ישראל בגלל הסכסוך המתמשך עם הפלסטינים. כעת לראשונה, הנסיך וויליאם הגיע לישראל לביקור ראשון שבו הספיק לא מעט. ברשת כהרגלה, לועגים לביקורו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

הדוכס מקיימברידג' נחת ביום ראשון האחרון ומדובר בביקור הראשון מזה 70 שנים, של אחד מבני משפחת המלוכה הבריטית. הנסיך וויליאם ביקר ביד ושם וסיפר כי הסיור היה לו קשה והוא מעוניין להבין את האזור לעומק וכי הוא מקווה "לשלום באזור". עוד תיאר את מראה נעלי היהודים שנלקחו על ידי הנאצים כמחזה "מחריד" וביד ושם סיכם: "אל לנו לשכוח את השואה לעולם - את הרצח של שישה מיליון גברים, נשים וילדים, רק בשל היותן יהודים. על כולנו מוטלת האחרית לזכור וללמד את דורות העתיד על זוועות העבר כדי שלא יחזרו לעולם", סיכם. בין היתר, ביקר במעון ראש הממשלה ובמעון הנשיא ריבלין והיום (ד') ביקר הנסיך וויליאם בשדרות רוטשילד לסיור ביחד עם נטע בריזלאי שבסופו צייץ בית המלוכה "כפרה עלייך".

עוד שיחק כדורגל עם ילדים יהודים וערבים ביפו, לאחר מכן ביקר הנסיך בחוף פרישמן בתל אביב וצפה במשחק כדורעף שהתקיים במקום, לצד רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב. בהמשך ביקורו של הנסיך וויליאם, צפוי לבקר גם את יושב ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן וביום חמישי, לפני שיעזוב, הוא צפוי לבקר גם בירושלים ולפקוד את קבר סבתא רבתא שלו, אליס פון בטאנברג שזכתה לתואר חסידת אומות העולם אחרי שהצילה בתקופת השואה משפחה יוונית - יהודית. ביקורו של הנסיך וויליאם עבר ללא תקלות ודברים מביכים, אבל ברשת, כמו תמיד, צוחקים על ביקורו של הנסיך וויליאם.

עוד בנושא:

כששוטרת מפעילה כוח נגד נוסעת ברכב: הסרטון ששותף עשרות אלפי פעמים
הישראלי שנדרס על ידי לאמה והפך לוויראלי ברשת
"בירושלים מחפשים את הרצל": הסרטון הקורע ששובר את הרשת
יריקות, קללות ואיומים: נסיעת האימה באוטובוס לכפר סבא
"זה רסאן!": כשהסרטון של הרצל שובר את הרשת הערבית

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully