וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס עושה ניסויים בישראל: אתם עשויים לשלם את אותו הסכום ולקבל הרבה פחות

8.7.2018 / 10:33

בימים אלו נטפליקס מבצעת ניסויים על המשתמשים ומדינת ישראל "זכתה" להצטרף לניסוי הלא כל כך חיובי. במסגרתו, היא הפחיתה ממה שהמנויים הקיימים מציעים, לטובת מנוי חדש שיעלה עשרה שקלים נוספים. עדיין, תוכלו להצטרף למסלולים הישנים בקלות

מצטרפים לנטפליקס דרך הסמארטפון? אתם עשויים לקבל הרבה פחות מאשר שתצטרפו לנטפליקס דרך המחשב. בימים האחרונים מבצעת נטפליקס ניסוי שבו גם הוסיפה מסלול חדש בעלות של 59.90 שקלים המציע האזנה באיכות אודיו משופרת. לצד המסלול החדש שזמין, נטפליקס גם הורידה את מספר המנויים שיכולים לצפות בו זמנית. שירות הסטרימינג נטפליקס שינה את הדרך שבה אנחנו צורכים תוכן וגרם לגופי השידור הענקיים להשתנות ולהתאים את עצמם לצפייה החדשה: כשכל התוכן זמין מכל מקום, בכל מכשיר ובכל הזמן, לענקית יש יותר מ-100 מיליון מנויים וכיום, היא אחת מהמובילות בעולם התוכן.

עוד בנושא:

הטיפ הסודי בנטפליקס: בלחיצת כפתור תפתחו תכנים נוספים
"אסור להסתכל אחד על השנייה יותר מחמש שניות": ההוראות המחמירות של נטפליקס לעובדים
מדוע נטפליקס העלימה את המילה "שלום" מהחולצה של ג'יי זי?

המסלול החדש של נטפליקס. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"המסלול החדש זמין רק דרך המחשב, במידה ותרשמו דרך הסמארטפון - תוכלו לקבל את המסלולים הישנים והטובים יותר"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

בשבוע שעבר החלו להופיע דיווחים על כך שנטפליקס מבצעת ניסוי על מנויי חדש בשם "אולטרה" שיעלה עשרה שקלים נוספים, כלומר 59.90 שקלים ויציע איכות צפייה משופרת ב-HDR, טווח צבעים דינמי רחב שדורש טלוויזיה תומכת ואיכות אודיו משופרת. בימים האחרונים, משתמשים בישראל החלו להיתקל בניסוי וניתן לראות את ההבדלים כשמנסים להצטרף לנטפליקס דרך הסמארטפון לעומת המחשב. ההבדלים גדולים וקריטיים - במיוחד לאלו שרוצים לחלוק מנויים.

עוד באותו נושא

מחיר גבוה יותר ותוספת זניחה: הצלחנו להצטרף למסלול הסודי של נטפליקס

לכתבה המלאה
המסלול בנטפליקס דרך הסמארטפון. צילום מסך, צילום מסך
"דרך הסמארטפון תוכלו להצטרף לכל המסלולים, לרבות החדש אך ליהנות מיותר מכשירים בצפיה במקביל"./צילום מסך, צילום מסך

במנוי הפרמיום ניתן לצפות רק בשני מכשירים בו זמנית במקום ארבעה ובמנוי הסטנדרטי ניתן לצפות במכשיר אחד במקום שניים. רק במנוי האולטרה בהצטרפות דרך המחשב שעולה 59.90 שקלים במקום 49.90, ניתן לצפות בארבעה מכשירים והוא מביא גם איכות HDR ואיכות אודיו משופרת. דובר נטפליקס העולמי הסביר כי מעת לעת הם מבצעים ניסויים על גבי משתמשים כדי לבחון את העדפות הצפייה וכיצד השינויים האלו יתקבלו. נכון לעכשיו, במידה ואתם מצטרפים לנטפליקס דרך המחשב, אתם עשויים לקבל הרבה פחות במקום שתרשמו דרך הסמארטפון. לכן, במידה ורק עכשיו אתם מצטרפים לשירות, תעשו זאת דרך הסמארטפון ותיהנו מצפייה במספר מכשירים כפולה במידה ואתם נרשמים למנוי הפרימיום.

המידע הגיע אלינו באדיבות קבוצת נטפליקס - Netflix בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully