וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף למכורי הסמארטפון: פייסבוק משיקה כלי חדש שיעזור לכם להיגמל

1.8.2018 / 15:17

אחרי אינספור שמועות והדלפות, פייסבוק השיקה היום (ד') כלי חדש שיעזור למשתמשים לנהל את הזמן ברשתות החברתיות. עוד תוכלו להגביל את הזמן שלכם ברשת החברתית, להשתיק את ההתראות עד 8 שעות ולקבל נתונים אודות השימוש שלכם ברשתות

כלי ניהול זמנים של פייסבוק ואינסטגרם.
כלי ניהול הזמנים החדש של פייסבוק ואינסטגרם

פייסבוק הודיעה היום (ד') על כלי חדש שיעזור למשתמשים לנהל את הזמן בפייסבוק ובאינסטגרם. בעבר דיווחנו על עדויות של הכלי שנמצאו ברשת החברתית אינסטגרם שלה יותר ממיליארד מינויים ופייסבוק שלה שני מיליארד מינויים. הכלי החדש נקרא "Time well spent" והוא יהיה זמין החל מהיום אצל כל המשתמשים, בפייסבוק ובאינסטגרם בהדרגתיות. האפשרות החדשה תאפשר לקבוע כמה זמן אתם רוצים לבזבז בכל יום באפליקציה, לקבל התראות במידה ואתם חורגים וגם לבטל את ההתראות לפרק זמן שנע בין 15 דקות ועד ל-8 שעות.

עוד בנושא:

בני פחות מ-13? פייסבוק בקרוב תחסום את הפרופיל ותדרוש תעודת זהות
"הומו ישראלי מתלהב מתייר ברוטשילד": עמוד הפייסבוק שמסעיר את הרשת
מוכנים לבינג' הקבוצתי? פייסבוק השיקה אפשרות לצפות בסרטוני לייב בקבוצות

רק נזכיר שעיקר ההכנסות של פייסבוק מגיעות מפרסומות, ככל שאתם גולשים יותר ברשתות. "כל עוד אתה מאמין במוצר שאתה מפתח ואנשים אוהבים, הם יהיו מוכנים להשתמש בו לעיתים תכופות בגלל שהם מפיקים ממנו ערך מוסף, לא בגלל שהם מכורים אליו", אמר מנכ"ל אינסטגרם קווים סיסטרום לאתר Recode. הכלי החדש דומה למה שאפל הציגה בתחילת חודש יוני, בכנס המפתחים השנתי. אפל מאפשרת בגרסה החדשה iOS 12 שתשוחרר בספטמבר הקרוב, לחסום אפליקציות במידה וחרגתם מהקצבת הזמן שלכם באפליקציה, היא תחסם.

כדי לגשת אל הכלי החדש שיהיה זמין בהדרגה בימים הקרובים אצל כל המשתמשים, לחצו על ההגדרות בפייסבוק, באינסטגרם לחצו על "Your Activity" במסך הבא שיפתח לכם לחצו על Your Time on Facebook ושם תוכלו לקבל מידע אודות זמן השימוש שלכם באפליקציה, להגביל את הזמן ולבטל התראות. הכלי החדש הוא חלק מהאסטרטגיה של מארק צוקרברג לגרום לכם להישאר ברשת החברתית אבל להפיק ממנה תועלת. כך לדוגמה שינה בינואר האחרון את האלגוריתם של הניוזפיד שבו תראו פוסטים יותר מחברים וממשפחה ולא מעמודי פייסבוק אחרים. אז אמר: "זה אולי יקטין את הזמן שאנשים יבזבזו באפליקציה, אבל הזמן שישקיעו יביא ערך גדול יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully